پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی صبح امروز از خرید کلیه تجهیزات بیمارستان شهرلیکک خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان بهمئی فاقد بیمارستان بود، داشتن یک بیمارستان با تجیهزات کافی از نیازهای اساسی و مطالبات مردمی بود.
شعارسال:کلیه تجهیزیات بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان بهمئی با پیگیری نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی خریداری شد.
 
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی صبح امروز از خرید کلیه تجهیزات بیمارستان شهرلیکک خبر داد.
 
سردار عدل هاشمی پور تصریح کرد:با توجه به اینکه شهرستان بهمئی فاقد بیمارستان بود، داشتن یک بیمارستان با تجیهزات کافی از نیازهای اساسی و مطالبات مردمی بود.
 
وی افزود: با تلاش و پیگیری های لازم در پایتخت به خصوص در وزارت بهداشت و درمان، کلیه تجهیزات برای بیمارستان در حال تکمیل این شهرستان خریداری شد.
 
نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه سال گذشته در نشست شورای اداری به مردم و مسئولان بهمئی قول خرید تجهیزات برای بیمارستان 32 تختخوابی را داده بودم،گفت: این اقدام را بعنوان یک هدیه به مردم فهیم بهمئی در ماه مبارک رمضان می دانم.
 
هاشمی پور خاطرنشان کرد:تجهیزات خریداری شده به زودی به شهرستان بهمئی منتقل می شود.
 
وی ادامه داد:همچنین با تلاش و رایزنی های لازم مبلغ 6 و نیم میلیارد ریال کمک نقدی از وزارت بهداشت و درمان کشور برای شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی دریافت شد.

هاشمی پور در پایان گفت:چه در کسوت نمایندگی باشم یا نباشم، در هر صورت خود را خادم مردم محروم و فهیم کهگیلویه بزرگ می دانم و از تلاش برای گره گشایی از مشکلات آنها و توسعه همه جانبه این منطقه دست بردار نیستم.
 
  بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان بهمئی پیشرفت فیزیکی نزدیک به 90 درصدی دارد که عملیات ساخت آن  اسفند ۹۳ در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع و زیربنای چهار هزار متر مربع آغاز شد و قرار است امسال به بهره برداری برسد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری   صبح زاگرس،تاریخ انتشار:11  اردیبهشت   1399،کدخبر: 157322 ،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین