پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
‌فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: میز خدمت در برخی ادارات راه‌اندازی شده است و اداراتی که تاکنون به این امر مهم اقدام نکرده‌اند، هرچه سریع‌تر تا پایان هفته جاری اقدام کنند.
شعار سال: ‌فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: میز خدمت در برخی ادارات راه‌اندازی شده است و اداراتی که تاکنون به این امر مهم اقدام نکرده‌اند، هرچه سریع‌تر تا پایان هفته جاری اقدام کنند.

 ‌احمد پویافر در نشست شورای اداری شهرستان بندرعباس اظهار کرد: وظایف ادارات و سازمان‌ها، شایسته و قابل‌تقدیر است و باید خدمات ارائه‌شده در هر نقطه از کشور به مردم و میهن اسلامی را ارج نهاد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس سازمان بهزیستی و تأمین اجتماعی افزود: برخی ادارات حمایتی همچون کمیته امداد امام راحل، اداره اوقاف و امور خیریه، تأمین اجتماعی و بهزیستی، بخش‌هایی از جامعه را که نیازمندترین قشر هستند، تحت پوشش قرار می‌دهند، فعالیت و تلاش‌های این ادارات جنبه تقدس دارد.

فرماندار بندرعباس ضمن تقدیر از اقدام شایسته و بجای برخی مدیران در بازدید و حمایت از مراکز نگهداری کودکان معلول و ایتام تصریح کرد: این‌گونه اقدامات خیرخواهانه نیازمند تداوم و استمرار است.

پویافر با اشاره به‌روز 28 تیرماه سالروز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه با تقدیر از فعالیت‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس در مناسبت‌های مختلف ملی مذهبی، ابراز کرد: خادمی ائمه اطهار(ع) برای هر کسی در هرجایی مایه مباهات و افتخار است.

وی در ادامه با اشاره به درخواست رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبتنی بر این‌که «مدیران خود را خادم امامزاده سیدمظفر(ع) بدانند و ماهیانه یک ساعت از وقت خود را به خادمی این امامزاده شاخص استان اختصاص دهند»، بر توجه به این مهم تأکید کرد.

فرماندار بندرعباس به‌روز نهم مردادماه روز اهدای خون اشاره‌ کرد و گفت: برخی مدیران به‌عنوان اهداکننده مستمر و دائمی خون هستند که کار بس نیکوست، این امر خداپسندانه نباید تنها مختص روز اهدای خون باشد.

پویافر بیان کرد: میز خدمت در برخی ادارات راه‌اندازی شده است و اداراتی که تاکنون به این امر مهم اقدام نکرده‌اند، هرچه سریع‌تر تا پایان هفته جاری اقدام کنند.

وی با اشاره به مشکلات کمبود انرژی و آب در شهرستان بندرعباس تأکید کرد: سال سختی را به لحاظ آبی سپری کردیم، بحرانی پیش روی ما است درصورتی‌که به‌خوبی مدیریت نکنیم مشکلات عدیده‌ای را برای مردم، ادارات و سازمان‌ها پیش خواهد آمد.

فرماندار بندرعباس با تأکید مؤکد بر کنترل و صرفه‌جویی در مصرف برق گفت: در این خصوص، بازرسانی از شرکت توزیع برق استان به ادارات و سازمان‌ها مراجعه می‌کند و برای ادارات کم‌مصرف و پرمصرف به ترتیب تشویق و تنبیه در نظر گرفته‌ شده است.

پویافر با اشاره به گزارش نظارتی 12 ماهه پروژه‌های عمرانی سال 96 اضافه کرد: این گزارش با رویکرد ارزیابی عملکرد عمرانی به‌ویژه دستگاه‌های عمرانی کار است که در دستور کار فرمانداری بندرعباس قرارگرفته و از سوی معاونت عمرانی، بخشنامه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی ارسال‌شده است.

وی از برگزاری نخستین المپیاد ورزشی کارکنان ادارات به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس خبر داد و تأکید کرد: این المپیاد اوایل شهریورماه و در هفته دولت برگزار خواهد شد، بنابراین اداراتی که در سال گذشته، اداره ورزش و جوانان شهرستان را یاری کردند، در سال جاری نیز حضوری پررنگ‌تر داشته باشند.

فرماندار بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: مراسم چهلمین روز شهادت دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان، شهید خلیل تختی نژاد، روز چهارشنبه رأس ساعت 16 به همت سپاه ناحیه بندرعباس و بخشداری و شهرداری شهر تخت برگزار خواهد شد که مدیران باید حضور پررنگ داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 26 تیر 1397، کدخبر: 97042614326 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
روند راه اندازی این طرح خیلی خوب داره همه جا انجام میشه ؛ امیدواریم نتیجه ش رو سریع تر ببینیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین