پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
عضو شورای شهر بندرعباس عنوان کرد: یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های شهر بندرعباس نبود برنامه مدون بلندمدت شهری و پیوست آن است.
شعار سال: عضو شورای شهر بندرعباس عنوان کرد: یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های شهر بندرعباس نبود برنامه مدون بلندمدت شهری و پیوست آن است.

کیانوش جهانبخش بیان داشت: علل موفقیت بسیاری از شهرهای ایران در توسعه و آبادانی وجود برنامه‌های بلندمدت و الزام اجرای آن از جانب شهرداران است.

وی در ادامه تصریح کرد: در بندرعباس هیچ‌گاه پیوست برنامه‌ای وجود نداشته که باعث شده شهرداران سلیقه‌ای عمل کنند و گاها برخی تصمیمات هزینه‌بر و بی‌نتیجه باشد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر بندرعباس با اشاره به اینکه تاکنون نتوانستیم از متخصصین علمی و دانشگاهی در پیشبرد اهداف توسعه شهری و شهرسازی استفاده کنیم گفت: همکاری با نهادهای علمی می‌تواند تصمیم‌گیری‌ها را به‌سوی پیشرفت شهر با برنامه‌های مدون و کارشناسی شده سوق دهد تا در آینده با مشکلات مواجه نشویم.

این مقام مسئول ادامه داد: ما باید به سمت جذب ایده و خلاقیت‌های کارشناسی شده برویم نه اینکه از مشاورانی استفاده کنیم که ایده‌ای برای توسعه شهری ندارند و تنها از روی آشنایی در این سمت قرار بگیرند.

عضو شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: باید فضای استقبال و پذیرش ایده در شهرداری به‌گونه‌ای باشد که حتی از نظرات شهروندان برای پیشرفت فضای شهری استفاده کند.

جهانبخش تصریح کرد: شهروند خلاق می‌تواند شهری زیبا بسازد و ازاین‌رو می‌تواند از شهروندان درخواست کرد ایده‌ها و نظرات خود را ارائه و در صورت مناسب بود از آن‌ها استفاده کرد.

وی در ادامه توضیح داد: ایجاد حلقه همکاری با پارک علم و فناوری استان هرمزگان یک‌قدم خوب در راستای داشتن شهری زیبا و مکانیزه است که امیدواریم این ارتباط برای شهر و شهروندان مثمر ثمر باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25 تیر 1397، کدخبر: 4348351 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
بندعباس میتواند یکی از مدرن ترین شهر های جنوب کشور باشد به شرطی که برنامه ای جامع را داشته باشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین