پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی از شناسایی دستگاه های اجرایی برتر این استان از نظر عملکرد عمومی و تخصصی خبر داد.

شعار سال: رقیه یادگاری شامگاه سه شنبه در نشست شورای توسعه مدیریت استان مرکزی در اراک اظهار داشت: در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان مرکزی از نظر شاخص های عمومی و تخصصی، عملکرد ۵۷ ارگان ارزیابی شد و دستگاه های برتر همزمان با هفته دولت سال جاری مورد تجلیل قرار می گیرند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی افزود: این ارزیابی در حوزه هایی همچون قضایی، شرکت ها، بانک ها، بیمه ها، آموزش و فرهنگ، سلامت و... صورت گرفت.

وی بیان کرد: ارزیابی صورت گرفته بر مبنای وظایف اصلی دستگاه ها انجام شد و شاخص های عمومی نیز شامل اصلاح نظام اداری، ساماندهی نیروی انسانی، پیاده سازی دولت الکترونیک و بهبود فضای کسب و کار بوده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی خاطرنشان ساخت: طبق این ارزیابی سه دستگاه اجرایی استان مرکزی در شاخص های عمومی و پنج دستگاه نیز در شاخصه های تخصصی عملکرد مطلوب داشته اند که به عنوان دستگاه های برتر از نظر عملکرد مورد تقدیر قرار می گیرند.

یادگاری در بخش دیگر صحبت های خود تصریح کرد: هم اکنون میز خدمت در دستگاه های اجرایی استان مرکزی در راستای توجه به حقوق شهروندی مستقر شده و همه دستگاه ها موظف به فعال کردن میز خدمت هستند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی ادامه داد: در حقیقت میز خدمت واحدی است که بایستی خدمات کاملی را به ارباب رجوع دستگاه های اجرایی ارائه کند و در راستای عملکرد بهتر آن در آینده به صورت الکترونیکی نیز فعالیت خود را دنبال خواهد کرد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 3 مرداد 97، کد مطلب: 4356422، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
در کنار تشویق این دستگاه ها باید دستگاه هایی که کم کاری دارند یا انرژی را تلف می دهند هم معرفی و جریمه بشوند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین