پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۳۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: شان شهروندان در مراجعه به ادارات تامین اجتماعی با تشکیل "میزخدمت" حفظ می‌شود و "میز خدمت" تحقق‌بخش حقوق شهروندی است.
شعار سال: مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: شان شهروندان در مراجعه به ادارات تامین اجتماعی با تشکیل "میزخدمت" حفظ می‌شود و "میز خدمت" تحقق‌بخش حقوق شهروندی است.

سهیلا ملکشاهی اظهار داشت: شان شهروندان در مراجعه به ادارات تامین اجتماعی با تشکیل "میزخدمت" حفظ و "میز خدمت"  تحقق بخش حقوق شهروندی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و مراجعه آنان به ادارات برای برطرف کردن مشکلات اداری و یا سایر موارد باید به بهترین نحو ممکن پاسخ داده شود گفت: مراجعه کنندگان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی و سرمایه ارزشمند هر اداره و ارگانی است و لازم است شان و کرامت مراجعه کنندگان حفظ شود.

وی میز خدمت را تحقق رعایت حقوق شهروندی دانست و بین کرد: شهروندان مراجعه کننده دارای ارزش حضور، وقت و پاسخگویی به بهترین نحو هستند که در اداره کل تامین اجتماعی استان ایلام این مهم مورد توجه قرار گرفته است.

تشکیل میز خدمت به بیان ملکشاهی یکی از اقدامات تامین اجتماعی استان ایلام در راستای ارزش‌گذاری به وقت ارباب و رجوع است که در این ارتباط تصریح کرد: ارباب رجوع برای سازمانی خدمات‌ده مانند تامین اجتماعی سرمایه ارزشمند و قابل احترام است که نباید وقت و زمان او را در راهرو ادارات و پشت درب اتاق مدیران را گرفت و در این راستا میز خدمت تسریح کننده پاسخگویی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام حضور خود و معاونین و کارشناسان در میز خدمت را بیان و گفت: با استقرار و تشکیل و عملیاتی کردن میز خدمت علاوه بر خود سایر معاونین و کارشناسان با استقرار در میز خدمت به خواسته ارباب رجوع در بدو ورود و بدون ائتلاف وقت پاسخ و راهنمایی می‌شوند.

ملکشاهی نتیجه میز خدمت را از بدو استقرار تاکنون در اداره کل متبوع خود را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با استقرار سیستم نظر سنجی و بررسی علمی بیش از 98 درصد مراجعه کنندگان از پاسخ و ارائه خدمت در این طرح(میز خدمت) رضایت کامل دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6 تیر 1397، کدخبر: 1761567 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
فقط حرف و شعاره. مگه می شه بدون تعریف فرآیند و قانون و الزامات لازم، خدمات رسانی مستمر در قالب میز خئمت داشت؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
اگر تقوا و اخلاق اسلامی در حوزه مدیریت حاکم بشه ان وقت حقوق مردم به حق و عدالت به انها خواهد رسید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین