پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۴۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، از بسته شدن کلیه خروجی‌های شهر ایلام و اعمال ممنوعیت‌های ترافیکی شدید در مسیرهای منتهی به خارج از شهر خبر داد.
شعارسال: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، از بسته شدن کلیه خروجی‌های شهر ایلام و اعمال ممنوعیت‌های ترافیکی شدید در مسیرهای منتهی به خارج از شهر خبر داد.
 
سرهنگ ابوالفضل کهزادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: کلیه خروجی های شهر ایلام بسته شده و ممنوعیت‌های ترافیکی شدید در مسیرهای منتهی به خارج از شهر اعمال می‌شود.
 
وی افزود: این اقدامات سختگیرانه و قطع تردد در شاهراه‌های خروجی‌ در راستای اجرای دستورات ستاد مقابله با کرونا صورت گرفته است.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اظهار کرد: فعلا در فاز اول اجرای طرح، این ممنوعیت رفت و آمد تاپایان تعطیلات نوروزی برقرار است.
 
کهزادی ادامه داد: علاوه بر مسیرهای خروجی اصلی شهر، سایر گذرگاهی فرعی نیز در کنترل پلیس است.
 
وی تاکید کرد: خودروی متخلفین از این مقررات و در صورت عدم تمکین از دستورات قانونی پلیس به مدت یک ماه توقیف و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
 
سرهنگ کهزادی درپایان از هم استانی‌های عزیز خواست ضمن لغو سفرهای درون و برون شهری خود، پلیس را در اجرای هرچه بهتر این طرح مهم و حیاتی یاری کنند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  فارس ،تاریخ انتشار:   12  فروردین    1399،کدخبر:  13990112000232،www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
من احساس ميكنم ايلام نسبت به شهر هاي ديگه در راس قرار داره براي موضوع مراقبت هاي كرونايي
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین