پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۶۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۵
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دهلران به دلیل عدم توجه به مصوبات ستاد کرونا شهرستان دهلران بازداشت شده است.

شعار سال: صابر نجومی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مصوباتی در راستای پیشگیری از این ویروس در ستاد کرونا شهرستان دهلران در جلسه‌ای که همه مدیران اجرایی حضور داشتند مصوب شد، ولی متأسفانه برخی از مدیران بدون توجه به اجرایی شدن مصوبات تنها مصوبات را امضا کردند.

وی بیان کرد: این دادستانی در راستای بهداشت عمومی و اجرای مصوبات ستاد کرونا شهرستان هریک از مدیران دستگاه‌های اجرایی که کم کاری کنند برابر قانون بازداشت خواهد کرد.

دادستان دهلران اظهار کرد: در همین راستا یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دهلران به دلیل عدم توجه به مصوبات ستاد کرونا شهرستان دهلران بازداشت شده است.

نجومی ضمن هشدار به مدیران اجرایی شهرستان گفت: مصوبات ستاد کرونا شهرستان دهلران لازم اجرا است و هیچ گونه کم کاری از مدیران در این راستا پذیرفته نیست.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23اسفند1398 ، کدخبر: 4877286: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
واقعا دم ايلامي ها گرم كه اين همه پيگير مساله مصوبات كرونا هستن و در اين حد براي عملياتي شدنش پيگير ميكنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین