پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۴۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
اطلاعیه شماره شش ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش پس از برگزاری جلسه این ستاد، بررسی و شنیدن نظرهای کارشناسان و مدیران ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، صادر شد. طبق مصوبات این جلسه تمام مسابقات و لیگ‌های مختلف ورزشی تمامی رشته‌ها در سطح لیگ برتر، لیگ‌های دسته اول، دو و سه فعلاً تا پایان فروردین ماه 99 لغو شد.

شعار سال: اطلاعیه شماره شش ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش پس از برگزاری جلسه این ستاد، بررسی و شنیدن نظرهای کارشناسان و مدیران ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، صادر شد. طبق مصوبات این جلسه تمام مسابقات و لیگ‌های مختلف ورزشی تمامی رشته‌ها در سطح لیگ برتر، لیگ‌های دسته اول، دو و سه فعلاً تا پایان فروردین ماه 99 لغو شد.

همچنین مقرر شد تمام باشگاه‌های ورزشی خصوصی نیز تا 15 فروردین ماه تعطیل باشند. بر اساس این اطلاعیه، پس از تاریخ‌های اعلام شده و به دنبال بررسی شرایط روز و وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور، تصمیمات مقتضی اعلام می‌شود.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 21 اسفند    98، کد خبر:   2221574، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین