پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۰۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
مجمع فدراسیون دوومیدانی در حالی با انتخاب یکی از مدیران وزارت ورزش به عنوان رئیس برگزار شد که رقیب او به نشانه قهر مجمع را ترک کرد.

شعار سال:مجمع فدراسیون دوومیدانی در حالی با انتخاب یکی از مدیران وزارت ورزش به عنوان رئیس برگزار شد که رقیب او به نشانه قهر مجمع را ترک کرد. مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی که قرار بود ساعت ۱۰ صبح دیروز دوشنبه آغاز شود به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای آن با تاخیری حدود یک و نیم ساعته همراه بود. سرانجام با حضور مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان مقرر شد این مجمع به‌رغم به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا (با ۲۷ عضو حاضر اصلی یا نماینده آنها و یک رای کمتر از حداقل حدنصاب) آغاز شود و یک رای هم به صورت تلفنی اخذ شود. این موضوع با اعتراض مجید کیهانی، رئیس سابق فدراسیون و یکی از کاندیداها همراه شد. از میان ۱۰ کاندیدای حاضر تنها مجید کیهانی، افشین داوری و احسان مهاجر شجاعی برای ادامه رقابت باقی ماندند و ۷ کاندیدای دیگر انصراف دادند. مجید کیهانی چند بار به موارد موجود در مجمع اعتراض کرد که با تذکر جدی مهدی علی‌نژاد همراه بود و سرانجام کیهانی به نشانه اعتراض مجمع را ترک کرد.

* داوری رئیس شد
پس از برگزاری مجمع پرحاشیه فدراسیون دوومیدانی، افشین داوری به عنوان رئیس 4 سال آینده این رشته انتخاب شد. وی با ۲۰ رای به عنوان رئیس آینده این فدراسیون انتخاب شد. در این مجمع چند نفر از روسای هیات‌های استانی از جمله قم، به دلیل شیوع‌ ویروس‌ کرونا حضور نداشتند. سیدحسین جلالی، مهدی مبینی، محمدرضا محقق، مصطفی زرین‌افضل، سیدعلی فرشاد‌سپهر، مهدی مستجاب‌الدعوه و محمدرضا کاظمی آشتیانی نیز کاندیداهایی بودند که از شرکت در این انتخابات انصراف دادند. در اواسط این‌ مجمع در حالی که مصطفی زرین‌افضل در حال ارائه دادن برنامه‌های خود بود، مجید کیهانی وارد صحبت‌های او شد که این‌ موضوع باعث ناراحتی علی‌نژاد، رئیس مجمع شد.

* کیهانی: عواملی در وزارت ورزش به دنبال حذف من بودند
کاندیدای انتخابات فدراسیون دوومیدانی به نحوه برگزاری این مجمع اعتراض کرد. مجید کیهانی یکی از کاندیداهای این انتخابات در اعتراض به وضعیت برگزاری مجمع که تعداد زیادی از روسای هیأت‌های استانی حضور ندارند، گفت: عواملی در معاونت قهرمانی از ابتدا به دنبال حذف من بودند. منظورم آقای علی‌نژاد و آقای داوری نیست اما عوامل دیگری بودند که مسائل سازمان بازرسی و نکات دیگر را مطرح کردند، پس چه شد؟ چرا باید رئیس فدراسیونی را آنقدر تحت فشار بگذاریم که عملکردش تحت تاثیر قرار بگیرد؟ وی افزود: دنبال این بودند که مهندسی انتخابات اتفاق بیفتد و الان هم با این رویه، مهندسی اتفاق افتاده اما شک نکنید نماینده سازمان بازرسی حضور دارد، رای از طریق فکس به هیچ عنوان قانونی نیست، حضور نماینده هیأت‌هایی که بدون امضای رئیس هیات آمده‌اند غیرقانونی است، بنابراین مجمع از نظر من به حد نصاب نرسید و قابلیت انتخاب رئیس فدراسیون را نداشت. کیهانی به «نقش غیرقانونی اداره کل استان‌ها در انتخابات» اشاره کرد و گفت: نقطه نظراتم را گفتم، نماینده سازمان بازرسی در مجمع حضور دارد، مدیر حراست وزارت ورزش هم در مجمع حاضر است، آنها مطالب من را شنیدند. با تاکید می‌گویم که نمایندگان 4 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر و خراسان جنوبی بدون امضا و معرفی هیأت‌های استان خود در مجمع حاضر بودند که غیرقانونی است. اگر شرایط کشور را هم در نظر بگیریم از قبل وزارت ورزش اعلام کرده استان‌های گیلان و قم می‌توانند رای خود را به صورت مخفی فکس کنند اما آنها این کار را نکردند و استان سیستان‌‌و‌بلوچستان رای خود را فکس کرده است، در حالی که رئیس هیأتش با جدیت می‌گوید او رای فکس نکرده بلکه اداره کل استان این کار را انجام داده است. به هیچ عنوان آقای رستم‌زهی رای فکس نکرده و این رای را اداره کل داده است. این مسأله ابهاماتی را در برگزاری مجمع ایجاد می‌کند اما من علاقه‌مند به دوومیدانی هستم و هر جا باشم در خدمت ورزش دوومیدانی خواهم بود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه وطن امروز،تاریخ انتشار:20اسفند1398،کد خبر:217451،www.vatanemrooz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
وزارت ورزش تو انتخابات تمام فدراسیون ها دخالت کرد و همه رو به نفعخودش تموم کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین