پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۴۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
فدراسیون دو و میدانی در مورد اخباری مبنی بر اداره فدراسیون دو و میدانی با دو دبیر توضیح داد که با توجه به انتخابات ریاست فدراسیون، با حکم معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، علی دانشمند فرد برای پیگیری امور ثبت نام کاندیداها و برگزاری مجمع انتخاباتی به عنوان دبیر مجمع انتخاباتی انتخاب شد. دانشمند فرد هم ا کنون در دبیرخانه مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی جهت پیگیری امور مستقر است.
شعارسال: فدراسیون دوومیدانی در مورد داشتن دو دبیر توضیحاتی ارائه داد.
 
به گزارش ایسنا، فدراسیون دو و میدانی در مورد  اخباری مبنی بر اداره فدراسیون دو و میدانی با دو دبیر توضیح داد که  با توجه به انتخابات ریاست فدراسیون،  با حکم معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، علی دانشمند فرد برای پیگیری امور ثبت نام کاندیداها و برگزاری مجمع انتخاباتی به عنوان دبیر مجمع انتخاباتی انتخاب شد. دانشمند فرد هم ا کنون در دبیرخانه مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی جهت پیگیری امور مستقر است.
 
از سوی دیگر هاشم صیامی، دبیر کنونی فدراسیون که وظیفه امور اجرایی فدراسیون دو ومیدانی در حوزه‌های مختلف را دارا است در نتیجه تعامل با ایرج عرب، سرپرست فدراسیون دو و میدانی عهده دار وظایف خود است.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری   ایسنا ،تاریخ انتشار:    27   آبان 1398،کدخبر:   98082717654،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین