پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۸۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران پس از واکنش شجاعانه‌ای که روی ارسال هری کین داشت بر اثر برخورد شدید با مجید حسینی با آسیب دیدگی شدید بینی مواجه شد و مجبور به ترک زمین گردید.در اولین بازی جام جهانی، علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به حسین حسینی داد. تعویی که بنوعی بدترین بازی تاریخ حصور ایران در جام جهانی را رقم زد.با نظر کادر پزشکی تیم ملی مشخص شد که بینی علیرضا بیرانوند شکسته است، به همین دلیل دروازه‌بان شماره یک تیم ملی راهی بیمارستان شد، با این شرایط حضور بیرانوند در بازی‌های بعدی تیم ملی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت .

شعار سال :دیدار تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ، در ده دقیقه ابتدایی بازی با فشار زیاد و حملات شدید انگلیسی‌ها روی دروازه ایران، روبرو بود. در دقیقه ۸ علیرضا بیرانوند روی برخورد سختی که با مجید حسینی داشت با مصدومیت و پارگی از ناحیه بینی مواجه شد.

چگونگی آسیب بر بینی بیرانوند در اولین بازی رسمی ایران در جام جهانی 2022

ماجرا بدین صورت بود که انگلیسی‌ها پاس عمقی خود را برای بازی کن خط حمله خود هری کین ارسال نموده تا این بازیکن در نقش سازنده گل و ارسال کننده به تیرک دوم ایران باشد؛ جایی که رحیم استرلینگ فقط چند صدم ثانیه تا ثبت اولین گل جام برای انگلیسی‌ها فاصله داشت. علیرضا بیرانوند برای زدن توپ گام برداشت و با نوک انگشتانش تاثیر کوچکی روی توپ گذاشت و سبب شد تا توپ با اختلاف کمی از بالای سر استرلینگ عبور کند.

چگونگی آسیب بر بینی بیرانوند در اولین بازی رسمی ایران در جام جهانی 2022

تعداد بازدید : 50

پس از این صحنه، مگ گوآیر انگلیسی همچنان برای دروازه ایران، خطرساز شد و توپ با فاصله کمی به تور دروازه برخورد کرد، ولی برخورد اصلی در محوطه شش قدم ایجاد شد. جایی که بیرانوند پس از تاثیرگذاری روی ارسال هری کین برخورد سختی از ناحیه بینی با صورت مجید حسینی داشت.

چگونگی آسیب بر بینی بیرانوند در اولین بازی رسمی ایران در جام جهانی 2022

پس از این برخورد ، شاهد توقف تقریبا هشت دقیقه‌ای بازی بودیم و دکتر خانلری و دکتر شهاب کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران ،تلاش خود را برای ریکاوری بینی آسیب دیده و خون آلود بیرانوند به کار گرفتند و توانستند این بازیکن را پس از تعویض پیراهن، دقایقی به بازی برگردانند، اما پس از چند دقیقه بار دیگر بیرانوند روی زمین افتاد تا حسینی ( داروازه بان دوم) که گرم کردن را متوقف کرده بود دوباره از جای خود بلند شود و در دقیقه ۱۶ جانشین بیرانوند در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران شود. تعویضی که به اعتقاد برخی از منتقدین، سبب کست سنگین تیم ملی در بازی مقابل انگلیس شد.

با نظر کادر پزشکی تیم ملی مشخص شد که بینی علیرضا بیرانوند شکسته است، به همین دلیل دروازه‌بان شماره یک تیم ملی راهی بیمارستان شد، با این شرایط حضور بیرانوند در بازی‌های بعدی تیم ملی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. 

اخبار تکمیلی مرتبط با خبر:

امروز سه شنبه ( اول آذر ماه)، سجادی وزیر ورزش به هتل محل اقامت بیراوند رفت و با او به گفتگو پرداخت .سجادی در ملاقاتی که مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال هم در آن حضور داشت، آخرین وضعیت بیرانوند را جویا شد و برای دروازه بان شماره یک ایران آرزوی بهبودی کرد.

چگونگی آسیب دیدگی بینی بیرانوند در اولین بازی رسمی ایران در جام جهانی 2022

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین