پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۹۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
استاندار کردستان ضمن انتقاد از عملکرد دستگاه های اجرایی و بانک های استان در راستای ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات در این زمینه، گفت: جذب اعتبار استان جهت ایجاد اشتغال کمتر از میزان پیش بینی شده و مورد انتظار بوده است.

شعارسال: استاندار کردستان ضمن انتقاد از عملکرد دستگاه های اجرایی و بانک های استان در راستای ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات در این زمینه، گفت: جذب اعتبار استان جهت ایجاد اشتغال کمتر از میزان پیش بینی شده و مورد انتظار بوده است.

بهمن مرادنیا روز گذشته (20 فروردین) در جلسه کارگروه اشتغال استان، اظهار کرد: رفع مشکلات استان نیازمند همکاری بانک ها با بخش تولید است و در این میان در راستای اجرای طرح های اشتغالزایی، عملکرد بانک ملت نسبت به سایر بانک های عامل قابل توجه است.

وی افزود: دستگاه های اجرایی و سایر بانک های عامل نیز باید در این راستا همت کرده و برای رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال در استان اقدام کنند.

استاندار کردستان عنوان کرد: میزان تسهیلات پرداختی برای اشتغال پایدار توسط هشت بانک استان 720 میلیارد ریال بوده در حالیکه سهم بانک ملت از این میزان 560 میلیارد ریال است و این نشان دهنده عملکرد مثبت این بانک است.

وی تصریح کرد: شش هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای استان تصویب شد که از دستگاه های اجرایی و بانک ها انتظار می رفت این اعتبارات را با عملکرد خود افزایش داده و علاوه بر این میزان اعتبار، از اعتبارات شناور نیز برای استان استفاده می کردند.

مرادنیا ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد استان در این زمینه علیرغم اهمیت مسئله اشتغال در کردستان، جذب سهمیه اعتبار کمتر از میزان پیش بینی شده و مورد انتظار بوده است.

وی ضمن انتقاد از عملکرد نامناسب استان نسبت به میانگین کشوری در این زمینه، گفت: کردستان به دلیل در اختیار نداشتن صنایع بزرگ، امکان جذب اعتبارات سایر منابع را نیز ندارد.

استاندار کردستان با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مسئولان در برابر انتظارات مردم، گفت: مسئولان با هیچ بهانه ای نمی توانند مردم را توجیه کنند و صرف رفع مشکلات، رضایتمندی آنها را موجب می شود که وظیفه همه مسئولان است در این راستا تلاش کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1397، کدخبر: 97012106473، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
واقعا اگر بانک ها و بسیاری از مراکز دولتی به فکر باشن و کارشونو درست انجام بدن خیلی در زمینه اشتغال جلو میفتیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین