پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۸۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
دادستان انقلاب و عمومی مرکز استان کردستان گفت: حدود هفتاد زندانی ساعتی پیش از زندان سقز متواری شدند که تعداد محدودی از آنها تاکنون خود را معرفی کرده‌اند.
شعارسال: دادستان انقلاب و عمومی مرکز استان کردستان گفت: حدود هفتاد زندانی ساعتی پیش از زندان سقز متواری شدند که تعداد محدودی از آنها تاکنون خود را معرفی کرده‌اند.
 
محمد جباری شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعدادی دیگر از این زندانیان فراری هم شناسایی شدند و تیم‌هایی برای دستگیری آنها اعزام شده است.
 
وی با اشاره به اینکه علت این رخداد در حال بررسی است، افزود: برخی از زندانیان حین فرار به ضرب و شتم نگهبانان پرداختند.
 
سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد. 
 
١٨ نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند و اولین شهرستان استان کردستان از لحاظ تعداد مبتلایان و تعداد فوتی ها است.
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  ایرنا  ،تاریخ انتشار:  8 فروردین    1399،کدخبر:   83729891،www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
خب اين خبر ميتونه خيلي ناامن كنه جامعه رو براي چي بايد چندتا زنداني كه معلوم نيست جرمشون هم چي بوده متواري بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین