پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۸۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
فرزین رضایی ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران از ابتلای قطعی ۱۷۶۸ نفر از هم استانی‌ها به کرونا ویروس از ابتدا تا پیش از ظهر امروز جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۹ خبر داد.

شعار سال:فرزین رضایی ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران از ابتلای قطعی ۱۷۶۸ نفر از هم استانی‌ها به کرونا ویروس از ابتدا تا پیش از ظهر امروز جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۹ خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: شهرستان‌های سنندج ۵۰۲ نفر، سقز ۳۸۵ نفر، بانه ۲۱۳ نفر، قروه ۱۳۷ نفر، مریوان ۱۰۷ نفر، دیواندره ۱۲۴ نفر، دهگلان ۸۵ نفر، کامیاران ۸۷ نفر، بیجار ۱۰۴ نفر، سروآباد ۲۴ نفر، مبتلای قطعی به کرونا ویروس دارند.

وی ابراز داشت: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته برابر ۵۲۴۷ نمونه است که از این تعداد ۱۷۶۸ مورد مثبت و ۳,۲۵۲ مورد منفی و ۲۲۷ مورد هنوز اعلام نشده است.

رضاعی افزود: متاسفانه ۱۲۸ نفر از هم استانی‌ها شامل ۳۴ نفر در سقز، ۲۴ نفر در سنندج، ۱۹ نفر در قروه، ۱۹ نفر در بانه، ۹ نفر در همیاران، ۹ نفر در بیجار، ۷ نفر در مریوان، ۵ نفر در دیواندره و ۲ نفر در دهگلان به دلیل ابتلا به کروناویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن گردیده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر روند بهبودی بیماران مبتلا به کرونا ویروس در استان سرعت بیشتری داشته به طوری که تاکنون ۹۵۲ بیمار بهبودی یافته‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مشارکت مردم فهیم استان در طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند مهمترین عامل برای کنترل بیماری و قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس است.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 19 اردیبهشت 1399،کد خبر:4920097،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
واقعا معلوم نيست بچه هاي وزارت بهداشت تو كردستان دارن چيكار ميكنن حس ميكنم اين استان به حال خودش رها شده و كسي هم پيگير شرايط نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین