پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
استاندار کردستان با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی خدمات بسیار ارزنده‌ای در منطقه داشته است، گفت: عمق عقب‌ماندگی از دوران گذشته به اندازه‌ای است که جبران آن نیاز به سال‌ها کار و تلاش مضاعف دارد.

شعار سال: بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در مجمع یاد یاران از سلسله برنامه‌های کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان و در گرامیداشت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: 22 اردیبهشت یادآور دو خاطر عظیم است.

استاندار کردستان گفت: آزادی سنندج از لوث گروهک‌های ضدانقلاب که نشان از رشادت‌ها و پایمردی‌های عزیزانی است که شاید تعدادی از آنها امروز در میان ما نیستند.

مرادنیا افزود: این روز همچنین یادآور سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان است که سرشار از برکات زیادی برای مردم این استان بود.

وی با بیان اینکه همه مردم کردستان با عشق و ارادت تمام برای استقبال رهبری حضور پیدا کردند، گفت: از سال 88 تاکنون هنوز آثار و برکات آن سفر در استان وجود دارد و از اعتبارات آن برای توسعه و آبادانی کردستان بهره می‌گیریم.

استاندار کردستان اذعان کرد: سال گذشته 80 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رهبری به کردستان اختصاص یافته و این مهم در سال جاری همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی خدمات بسیار ارزنده ای در منطقه داشته است، گفت: عمق عقب ماندگی از دوران گذشته به اندازه ای است که جبران آن نیاز به سالها کار و تلاش مضاعف دارد.

استاندار کردستان گفت: شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور ما دست دشمنان بیفتد و امروز نوبت ماست که برای توسعه و عمران و آبادانی این مرز و بوم و مردمی که مستحق خدمت هستند تلاش کنیم.

مرادنیا اضافه کرد: باید با همه وجود در خدمت این مردم باشیم که ایثار کرده و شهید داده اند و این ایثار و از خودگذشتگی رسالت ما را بسیار سنگین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هرچند نظام مقدس اسلامی خدمات ارزنده ای در منطقه داشته است، اما عمق عقب ماندگی از گذشته به حدی است که نیاز به سالها کار و تلاش برای جبران این عقب ماندگی ها داریم.

استاندار کردستان یکی از عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب را مهار آبهای مرزی اعلام کرد و افزود: امروز به برکت این توجه ویژه، شاهد توسعه بخش کشاورزی در استان هستیم و اعتبار لازم برای تبدیل ۵۱ هزار هکتار از اراضی دیم به آبی اختصاص یافته است.

مرادنیا به طرح‌های توسعه و تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقل استان هم اشاره کرد و افزود: طرح راه‌آهن همدان - سنندج با سرعت تمام در حال اجراست و تا ۳۰ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اجرای ۳۲۰ کیلومتر بزرگراه از شرق به غرب استان را از دیگر طرح‌های حوزه زیرساخت اعلام و اظهار داشت: در زمینه سرمایه‌گذاری نیز کارهای خوبی در دست اجراست.

مرادنیا افزود: تفاهم‌نامه اجرایی دو طرح آهن اسفنجی در بیجار و قروه، فردا به امضا می‌رسد.

استاندار کردستان، دیگر طرح اقتصادی استان را پتروشیمی شماره ۲ سنندج اعلام کرد و گفت: توافق اولیه انجام شده و با نهایی شدن آن، گام بزرگی برای توسعه استان برداشته می‌شود.

وی در زمینه تامین معیشت مرزنشینان هم اظهار داشت: با مصوبه جدید دولت، به دنبال تامین خواسته‌های مرزنشینان هستیم.

مردانیا تلاش برای ایجاد منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان را هم از دیگر طرح‌ها برای بهبود زیرساخت‌های اقتصادی اعلام کرد.

وی از سپاه خواست همچون سال گذشته در زمینه محرومیت‌زدایی با همراهی و همدلی بیشتر بستر لازم برای خدمترسانی به روستاهای محروم را فراهم کند.

استاندار کردستان به تشدید تحریم‌های دشمن علیه کشورمان هم اشاره کرد و گفت: باید با اتحاد، همدلی و همراهی بیشتر در برابر این ترفند دشمنان بایستیم و اجازه ندهیم که دشمن یاس و ناامیدی را به ملت ما تزریق کند.

مردانیا وجود رهبر معظم انقلاب را نعمتی بزرگ برای امت اسلام دانست و افزود: رهبر انقلاب با توکل به خدا و با حمایت مردم در مقابل تمام دشمنان ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: هیچ‌کدام از توطئه‌های دشمن نمی‌تواند مانع توسعه و پیشرفت کشورمان شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22 اردیبهشت 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۲۲۲۰۰۰۳۰۴ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
مدیران کشور بایدبه صورت انقلابی عمل کنند
ما در جنگ اقتصادی هستیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
همه باید جهادی کار کنند
همه باید بتونیم بهع نحو احسن برای رفع محرومیت تلاش مضاعف کنیم
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین