پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۳۹۳
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۳
رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: برای اجرای ۶۰۰ طرح کشاورزی و غیرکشاورزی ۱۷۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان کردستان تغییر کاربری داده شد.

شعار سالخالد جعفری به میزان تغییرکاربری اراضی کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: براساس تبصره چهار قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی سال گذشته ۸۳ هکتار برای ۳۰۰ طرح در حوزه کشاورزی، دامپروری، گلخانه و صنایع تبدیلی و تکمیلی تغییر کاربری داده شد.

وی عنوان کرد: برمبنای تبصره یک قانون مذکور هم سال گذشته ۸۰ هکتار برای ۲۹۷ طرح غیرکشاورزی در استان تغییر کاربری داده شده است.

وی با اشاره به اینکه سه پلاک هم با مساحت ۱۳ هکتار از محل تبصره مذکور تغییر کاربری داده شد، اظهارداشت: در مجموع سال گذشته در کل استان برای اجرای ۶۰۰ طرح ۱۷۷ هکتار تغییر کاربری انجام شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان به میزان رفع تداخل اراضی ملی با زراعی در استان اشاره کرد و گفت: سال ۹۵ در استان ۱۳ پلاک و سال ۹۶ هم ۱۰۰ پلاک دراستان رفع تداخل شد.

جعفری با اشاره به اینکه هر روستا یک پلاک محسوب می شود، اضافه کرد: در ابتدای امسال هم دو پلاک دراستان رفع تداخل شده و در کل تاکنون از هزار و ۸۰۰ پلاک موجود ۱۱۵ پلاک تعیین تکلیف شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 27خرداد 97، کدمطلب: 4322409، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین