پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۲۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
استاندار کردستان با اشاره به وضعیت کولبران مرزی در روزهای آینده گفت: در چند روز اخیر دیدارهای خوب و مفیدی برای رفع موانع و حل مشکلات مرزی انجام شده است که ان‌شاءالله آثار آن بزودی در زندگی مردم کردستان مشهود خواهد بود.

شعار سال: بهمن مرادنیا با بیان این مطلب افزود:معیشت بسیاری از مرزنشینان مردم استان به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مراودات مرزی بستگی دارد و همه مسئولین ارشد استان این موضوع را به خوبی درک کرده و همه یکدل و یکصدا درصدد حل مشکل هستیم.

مرادنیا گفت: قرن‌های متمادی است که مرزنشینان کردستان به عنوان بازرگانانی شایسته و قابل احترام، فعالیت‌های سالم و تجاری داشته‌اند و اگر آسیب‌هایی مانند قاچاق کالا یا برخی عوامل ناامنی به کسب و کار آنان ضربه زده است، دلیلی برای تعطیلی فعالیت‌ها و مراودات سالم نیست و ما با این امر و انسداد کسب و کار و معیشت مردم مخالفیم.

استاندار کردستان خطاب به مردم تلاشگر و همیشه همراه شهرستان‌های مرزی استان، گفت: انتظار داریم مردم عزیز ضمن درک روند حل موضوع و توجه به این که شاید پیگیری‌های نمایندگان دولت کمی زمان‌بر باشد، سعه صدر داشته و از حرکت‌های احساسی که امکان دارد مورد سوءاستفاده عوامل منحرف قرار گرفته و به زیان مردم باشد، خودداری کنند تا ان‌شاءالله مسئولین به جای تمرکز بر داخل استان، توان خود را بر حل موضوع در مرکز متمرکز کنند.

وی گفت: اساساً دولت مخالف کولبری و کسر شأن مردم کردستان است و می‌خواهد مراودات مرزی را به نحوی ساماندهی کند که مردم کردستان به عنوان بازرگانان و پیله‌وران قانونی و مورد احترام شناخته شوند نه کولبر. مطمئناً این مژده را خواهیم داد که طرح‌های دولت به نفع مردم خواهد بود اما اجرا و روند قانونی آن نیازمند زمان و صبر و همکاری مردم است و با شکیبایی مردم، منافع و ثمره‌ آن را خواهند دید.

استاندار کردستان گفت: آماده شنیدن طرح‌های پیشنهادی و قابل اجرا و عملی از سوی مردم عزیز و کسبه مرزی و نمایندگان آنان برای انعکاس آن به مسئولین هستیم و امیدواریم به زودی ضمن رفع مسائل ایجاد شده، خبرهای خوشی را در این زمینه به اطلاع مردم فهیم شهرستان‌های مرزی استان برسانیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 31 فروردین 97، کدمطلب:614169، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
امیدواریم که مسئولین این حوزه به جمع بندی خوبی برسن
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
باید به جای مته به خشخاش وارد کردن به کار روستایی ها به سراغ قاچاق قانونی توسط گمرک بریم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین