پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۴۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
استاندار کردستان گفت: رفتار و گفتار معلمان الگوی همه افراد جامعه است و همه ما باید از این قشر درس بگیریم.
شعار سال: استاندار کردستان گفت: رفتار و گفتار معلمان الگوی همه افراد جامعه است و همه ما باید از این قشر درس بگیریم.

 بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته معلم که در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، با تبریک هفته معلم اظهار کرد: رفتار، گفتار و حرکات معلمان الگوی همه ما است و معلمان حق بزرگی برگردن جامعه دارند.

وی افزود: قدر و منزلت معلمان به گونه‌ای است که کسی نمی‌تواند آن را به جا آورد و ادا کند و مسوولان نیز نتوانسته‌اند وظایف خود را در برابر مقام شامخ معلم بجا آورند.

وی خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه امکانات حوزه آموزشی و پرورشی کم بوده اما موفقیت‌های آموزش و پرورش قابل توجه است و این بیانگر عشق و علاقه معلمان زحمت‌کش است.

استاندار کردستان از جامعه آموزش و پرورش استان خواست با نشاط و امیدواری فضا را تغییر دهید و مردم را به توسعه و رفع مشکلات جذب کنند چراکه مشکلات و تنگناهای زیادی از کشورهای مختلف از جمله تحریم و جنگ ایجاد شده و امروز دشمن نکته مهمی را نشانه رفته و می‌خواهد مردم را از نظام مایوس کند.

مرادنیا بیان کرد: امیدواریم با انگیزه بهتر و بیشتر مشکلات را برطرف کنیم و نقش معلم در این راستا مهم است.

وی افزود: همه می‌دانیم که آنگونه که باید به قشر معلم توجه نشده اما دولت به دنبال ان است که طرح رتبه‌بندی معلم را به مجلس ببرند و خدمتی به معلم کنند.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای زیرساخت‌های آموزش و پرورش کمک‌هایی شده و سعی بر این است در سال‌جاری نیز  کمک‌هایی در این حوزه صورت گیرد.

استاندار کردستان عنوان کرد: با توجه به تلاش‌های فراوانی که در حوزه آموزش و موفقیت‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان صورت گرفته نباید این موفقیت‌ها متوقف شود و قشر فرهنگی باید در راستای تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم همچنان بکوشند تا چهره‌های موفق بیشتری در سطح ملی از میان دانش‌آموزان استان شاهد باشیم.

در این مراسم چند برنامه فرهنگی اجرا و از معلمان برگزیده استان تجلیل شد.

همچنین در این مراسم حمدی ردایی از معلمان سروآباد که به عنوان معلم برگزیده کشوری انتخاب شده به نمایندگی از معلمان استان به ارائه مطالبات این قشر اشاره کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970216000450، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
معلمان باید سرامد تقوا و ایثارو قفداکاری باشند تا جامعه ای سالم پرورش پیدا کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین