پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
استاندار کردستان با بیان اینکه لازم است ظرفیت های استان برای رفع مشکلات بازنشستگان بکار گرفته شود، گفت: باید امکانات رفاهی و ورزشی از طریق دستگاه‌های اجرایی برای این قشر فراهم کرد.

شعار سال: بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در دیدار اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی استان کردستان اظهار کرد: فراهم کردن زمینه سلامتی بازنشستگان از راهبردهای دولت تدبیر و امید است.

وی بر احداث خانه‌ امید در استان کردستان تاکید کرد و افزود: خانه‌ امید باید با هدف ارتقا و بهبود وضعیت روحی و جسمی بازنشستگان، حضور در اجتماع و تکریم و بزرگداشت آنان راه اندازی شود.

مرادنیا تاکید کرد: بازنشستگان سرمایه‌های جامعه و دستگاه‌های اجرایی هستند و برای به حرکت در آوردن چرخ‌های توسعه در کشور تلاش‌های فراوانی کرده اند لذا تکریم این نیروها امری ضروری است.

وی به برخی مشکلاتی که نیروهای بازنشسته با آن روبرو هستند اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکلات بازنشستگان معیشتی و مالی است که امیدواریم با پیگیری و بکارگیری ظرفیت‌های استان مشکلات رفاهی و معیشتی این سرمایه‌ های عظیم را برطرف کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار اردیبهشت 97، کدمطلب: 82897667 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
باید امکانات سلامتی و ورزشی برای سالمندان از جمله بازنشستگان فراهم بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین