پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۳۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
فرماندار شهرستان بانه گفت: روزدوشنبه هفته جاری با حضور استاندار کردستان طرح مبادلات مرزی با کارت الکترونیکی در مرز سیرانبند بانه برای اولین بار در کشور آغاز می شود.

شعارسال: فرماندار شهرستان بانه گفت: روزدوشنبه هفته جاری با حضور استاندار کردستان طرح مبادلات مرزی با کارت الکترونیکی در مرز سیرانبند بانه برای اولین بار در کشور آغاز می شود.

محمد فلاحی گفت: اجرای طرح مبادلات مرزی با کارت الکترونیکی مرزنشینان (کارت پیله وری) برای اولین بار در کشور از طریق بازارچه مرزی سیرانبند بانه، روز دوشنبه هفتم اسفند ماه با حضور استاندار کردستان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای اجرای این طرح از زمان تصویب آن در هئیت دولت در مرداد ماه سال جاری تاکنون، بیان کرد: این رویداد نقطه عطفی در ارتقای شان و کرامت مرزنشینان و ساماندهی مبادلات از طریق بازارچه مرزی سیرانبنداست.

وی این طرح را اقدامی مهم در راستای توسعه شهرستان بانه خواند واز توجه دولت به ویژه پیگیری های استاندار کردستان و نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و افزود: آغاز این طرح مهم تحولی در سیمای اقتصاد و معیشت مرزنشینان است.

فرماندار شهرستان بانه ابراز امیدواری کرد: اجرای این کار به همت مردم و سرمایه گذاران منطقه، همسو با دیگر طرح های توسعه ای از جمله منطقه ویژه اقتصادی و طرح های اشتغال فراگیر روستایی، زمینه ارتقای هر چه بیشتر منطقه را در جهت توسعه و آبادانی و رونق بازار کسب و کار در این شهرستان فراهم کند.

فلاحی بیان کرد: به این ترتیب با آغاز فعالیت در بازارچه مرزی سیرانبند بانه با کارت های الکترونیک مرزنشینی، بانه اولین شهرستان و سیرانبند اولین بازارچه در کشور است که طرح ساماندهی مبادلات مرزی را آغاز و پیشگام این طرح عظیم اقتصادی در کشور خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5 اسفند 1396، کدخبر: 4234990، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
امیدوارم این طرح باعث بشه قاچاق کمتر ب کشور بیاد و کمر تولید کننده هارو خم نکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین