پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به اینکه کشاورزی از بخش های تاثیرگذار در تحقق شعارامسال است، گفت: تقویت وتوسعه این بخش تحقق شعارسال جاری را به دنبال دارد.

شعار سالخالد جعفری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: کشاورزی یکی از بخش های حائز اهمیت در کشورمان در راستای تحقق شعار امسال است.

وی عنوان کرد: بی شک تقویت تولیدات ومحصولات بخش کشاورزی منجر به کاهش و حتی قطع وابستگی به تعداد زیادی از کالاهای خارجی می شود.

جعفری یکی از برنامه های این سازمان را حمایت از واحد های خرد بخش کشاورزی خواند و اظهارداشت: با توسعه وحمایت از این واحدها بستر و زمینه ایجاد انگیزه و دلگرمی در تولیدکنندگان خرد و کوچک فراهم می شود و در نتیجه شاهد رونق بیشتر حوزه تولید خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بهره مندی و اختصاص آب بیشتر از منابع آبی استان به اراضی کشاورزی همواره یکی از دغدغه های مردم منطقه ما بوده است، بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری های استاندار سطح اراضی آبی استان به ۱۹ هزار و ۸۰۰ هکتار از حوضه آب های مرزی افزایش یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از جمله مهمترین ظرفیت های استان را تولید گیاهان دارویی، گندم ومحصولات باغی خواند و افزود: در زمینه تولید محصول استراتژیک گندم استان ما رتبه چهارم کشور را دارا است.

جعفری با اشاره به اینکه ۸ درصد گندم کشور در کردستان تولید می شود، ادامه داد: درآمد قابل توجهی از تولید این محصول همه ساله به استان تزریق می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 15 فروردین 97، کدمطلب:4262718، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
شعار امسال طوریه که میتونیم با حمایت همه جانبه در همه اقشار به پیشرفت برسیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین