پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۶۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸
بر ضرورت تلاش مضاعف برای مجاب و متقاعد کردن وزارت نیرو در بحث تخصیص مناسب و عادلانه سهم آب استان تاکید شد.

شعار سال: بهمن مرادنیا در بازدید از سد آزاد سنندج و گاران مریوان و بررسی مشکلات این بخش اظهار داشت: استان کردستان دارای پتانسیل‌های بسیاری در بخش آب است و باید از این ظرفیت در راستای توسعه اقتصادی و کشاورزی استان بهره برد.

وی با بیان اینکه برای توسعه کشاورزی کردستان و بهره‌مندی از آب‌های مرزی هدف‌گذاری 300 هزار هکتاری صورت بگیرد گفت: برای رسیدن به این هدف باید وزارت نیرو را متقاعد کنیم که سهم مناسب و عادلانه‌ای در تخصیص آب در نظر بگیرد.

استاندار کردستان مجموعه هزینه‌های انجام شده در سد آزاد و گاران را تاکنون رقمی در حدود دو هزار و 500 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: برای تکمیل سد آزاد و سامانه انتقال آن باید 400 میلیارد تومان دیگر هزینه شود.

وی ادامه داد: سد آزاد آب شرب سروآباد، بخشی از آب شرب سنندج، قروه و دهگلان را تامین می‌کند و همچنین پنج هزار و 800 هکتار از اراضی سروآباد را تحت پوشش قرار خواهد داد.

مرادنیا ابراز امیدواری کرد با رسیدن آب سد آزاد به دشت‌های قروه و دهگلان ظرفیتی برای آبیاری 10 هزار هکتار از اراضی این منطقه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه بازدید از سدهای آزاد و گاران و بررسی مشکلات بخش کشاورزی و دامپروری رضایت بخش بود، اظهار کرد: هزینه‌های انجام شده در پروژه‌های آبی نقش بسزا و تعیین کننده‌ای در ایجاد اشتغال، توسعه کشاورزی و گردشگری شهرستان‌های مریوان و سروآباد خواهد داشت.

استاندار کردستان در پایان سخنان خود با بیان اینکه ما هنوز در آغاز راه هستیم و کارهای بزرگی در استان و خصوصاً در بخش آب و کشاورزی باید انجام دهیم، خاطر نشان کرد: در سایه اتحاد و همبستگی موجود در میان مدیران استان در آینده اتفاقات بسیار خوبی برای کردستان خواهد افتاد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 16 فروردین 97، کدمطلب: 1693017 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
در مسائل ابی باید زودتر از این ها به فکر میفتادیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین