پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
استاندار مرکزی از ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به استان خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، از اولین ساعات روز شنبه آتی از وارد شدن خودروهای غیر بومی به شهرهای این استان جلوگیری می‌شود.
استاندار مرکزی از ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به استان خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، از اولین ساعات روز شنبه آتی از وارد شدن خودروهای غیر بومی به شهرهای این استان جلوگیری می‌شود.
 
، سیدعلی آقازاده در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی افزود: از ابتدای هفته آینده ورودی و خروجی‌های استان تحت کنترل قرار گرفته و به جز خودروهای خدمت‌، سوخت‌رسان و حامل نیازهای ضروری مردم، به وسایل نقلیه غیر بومی اجازه ورود به شهرهای استان داده نمی‌شود.
 
وی از ایجاد ۲۴ ایستگاه در جاده‌های استان مرکزی برای جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به شهرهای استان خبر داد و ادامه داد: فعالیت در این ایستگاه‌ها از جمعه شب آغاز و به صورت شبانه روزی از ورود خودروهای غیر بومی به استان جلوگیری می‌شود.
 
استاندار مرکزی گفت: در راستای قطع زنجیره تماس اجتماعی تمامی پارک‌ها و بوستان‌های شهرها استان تعطیل بوده و ورودی مجتمع‌های گردشگری و طبیعت گردی استان نیز بسته می‌شود.
 
آقازاده افزود: عبور و مرور خودرو در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه امسال در شهرهای استان مرکزی ممنوع است و در صورت مشاهده خودرو در شهرها برابر قانون با آنها برخورد می‌شود.
 
وی ادامه داد: ادارات استان مرکزی هفته آینده با یک سوم یا پنج درصد نیروها فعال بوده و نیاز است مردم مراجعات و کارهای اداری خود را به روزهای آینده موکول کنند.
 
۶۳ درصد مبتلایان کرونا در استان مرکزی بهبود یافتند
 
استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ۹۸۷ نفر تا صبح امروز (هفتم فروردین ماه) در این استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۶۲۶ نفر معادل ۶۳ درصد این افراد بهبود یافته و از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.
 
آقازاده خاطرنشان کرد: ۸۳۰ هزار نفر معادل ۶۰ درصد جمعیت استان مرکزی در راستای مقابله با بیماری کووید ۱۹ در طرح غربالگری ویروس کرونا تحت نظارت قرار گرفته‌اند.
 
وی ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود جایگاه استان مرکزی در زمینه ابتلا افراد به ویروس کرونا از رتبه هشتم کشور با یک رتبه بهبود به رتبه نهم رسیده که با ادامه این روند موج دوم شیوع این ویروس در استان تاثیر زیادی نداشته باشد.
 
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در صورت عدم همکاری مردم، پیش بینی می‌شود استان مرکزی در موج دوم شیوع ویروس کرونا جزء استان‌های اول تا سوم قرار گیرد.
 
کالاهای مورد نیاز مردم ذخیره شده است
 
آقازاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کالاهای ضروری مورد نیاز سه تا چهار ماه مردم استان در انبارها ذخیره‌سازی شده و مشکلی برای تامین این کالاها وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: توزیع این کالاها پیش از این  تجمع مردم در شهرهای استان مرکزی به همراه داشت به همین دلیل بر اساس مصوبه قرارگاه زیستی استان مقرر شد برای جلوگیری از تجمع مردم تعداد واحدهای عرضه افزایش یابد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری    برنا  ،تاریخ انتشار: 8  فروردین    1399،کدخبر:981573، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین