پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۳۲۲
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
همکاری همه‌جانبه مردم و نهادهای مسوول برگ برنده کنترل شیوع ویروس کرونا در این استان است.

شعار سال:  سید علی آقازاده در در جریان بازدید از بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک و عیادت از بیماران مبتلا به کرونا در این مرکز درمانی، افزود: استان مرکزی در همسایگی قم واقع شده و کریدور تردد مسافران کشور است، اما شرایط شیوع ویروس کرونا تا حدودی تثبیت شده و تحت کنترل قرار دارد.

وی ادامه داد: تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران، پزشکان، پرستاران و تصمیمات به هنگام مدیریت استان در تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها، تغییر ساعات کار ادارات و نهادهای دولتی، جلوگیری از تجمعات و همایش‌های غیرضروری و ارائه آموزش‌های لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی نقش مهمی در کنترل ویروس کرونا داشت که باید این مهم در استان تداوم داشته باشد.

استاندار مرکزی اظهار داشت: با وجود کمبودهای مواد ضدعفونی و ماسک،  با همکاری همه‌جانبه مردم، ویروس کرونا در این استان کنترل شده و در صورتی که این مهم تا ۲ هفته دیگر تداوم داشته باشد می توان شرایط اوج و پیک این بیماری را پشت‌سر گذاشت.

آقازاده با بیان اینکه شمار تلفات مبتلایان ویروس کرونا در استان مرکزی کمتر از دیگر استان‌ها است، بیان کرد: بخش عمده‌ای از کمبودهای ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان تا ۲ روز آینده تامین می‌شود.

وی افزود: شرایط ساوه و دلیجان در شیوع ویروس کرونا حساس‌تر از دیگر شهرستان‌های استان مرکزی است که فردا و پس فردا نشست ستاد مقابله با این بیماری در این ۲ شهرستان برگزار می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 14 اسفند 98، کد مطلب: 973032: www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین