پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۶۴۴۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
درحالیکه ویروس کرونا به بیش از ۸۰ کشور رخنه کرده نزدیک به ۳۰۰ میلیون دانش‌آموز از درس و مدرسه محروم شده‌اند. یونسکو هشدار داده اگر شیوع کرونا و تعطیلی مدارس ادامه پیدا کند، آموزش در بخش بزرگی از جهان به خطر خواهد افتاد.

شعار سال: درحالیکه بیش از ۹۵ هزار نفر در سرتاسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و بیش از ۳۲۰۰ نفر نیز به خاطر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند بیش از ۲۹۰ میلیون نفر دانش‌آموز مجبور شده‌اند در خانه بمانند و به مدرسه نروند. این یک خسارت عظیم برای کشورهایی است که از یک سو با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند از سوی دیگر شاهد تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی خود هستند.

نهاد آموزشی ملل متحد یونسکو در گزارشی اعلام کرد ۱۳ کشور بر اثر شیوع ویروس کرونا مجبور به تعطیلی مدارس خود شده‌اند و بیش از ۲۹۰ میلیون کودک را از رفتن به مدرسه منع کرده‌اند.

یونسکو هشدار داده اگر شیوع کرونا و تعطیلی مدارس ادامه پیدا کند، آموزش در بخش بزرگی از جهان به خطر خواهد افتاد.

چین، ایتالیا، ایران، کره‌جنوبی، ژاپن و فرانسه از جمله کشورهایی هستند که به خاطر شیوع کرونا، مدارس در آنها تعطیل شده است.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 15اسفند1398 ، کدخبر: 533994: www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین