پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۸۸۰۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
انتشار تصاویر و فیلم‌های مرتبط با آخرین لحظات دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب، برای برخی رسانه‌های بیگانه به بهانه خوبی تبدیل شده است تا با تقطیع تصاویر منتشر شده از آن، محتوای تازه‌ای بسازند و با تیتر‌های جانبدارانه به‌گونه‌ای القا کنند که گویی در این جلسه دانشجویان مباحثی را مطرح کرده‌اند که سبب عصبانیت رهبری از آنان شده است! بازی «بحران‌سازی از هیچ» به هر بهانه و قیمتی این بار شکست خورده است. تحلیل‌های بی‌سروته به‌اصطلاح کارشناسان شبکه‌های معاند در اتاق خانه‌های خود یا محل کار آنچنان به در و دیوار اصابت می‌کند که کمتر کسی را می‌توان یافت که دیگر مشتری چنین تحلیل‌هایی باشد.

شعار سال: رسانه شهرداری تهران درباره دیدار اخیر رهبری انقلاب با دانشجویان نوشته است: یکی از دانشجویان خواهان محاکمه بانیان وضع موجود می‌شود و دیگری از عملکرد سران ۳ قوه و ناهماهنگی میان آنان انتقاد می‌کند. رهبرمعظم انقلاب نیز به این نقد‌ها واکنش نشان دادند و بخشی از زمان سخنرانی خود را به آن اختصاص می‌دهند.

 روزنامه همشهری نوشت:

انتشار تصاویر و فیلم‌های مرتبط با آخرین لحظات دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب، برای برخی رسانه‌های بیگانه به بهانه خوبی تبدیل شده است تا با تقطیع تصاویر منتشر شده از آن، محتوای تازه‌ای بسازند و با تیتر‌های جانبدارانه به‌گونه‌ای القا کنند که گویی در این جلسه دانشجویان مباحثی را مطرح کرده‌اند که سبب عصبانیت رهبری از آنان شده است!

ماجرای همهمه دانشجویان در جلسه با رهبری
بررسی محتوای منتشرشده از سوی این رسانه‌ها با تصاویر اصلی، اما از واقعیتی دیگر پرده برمی‌دارد. رسانه‌های بیگانه به شکل ناشیانه‌ای با تقطیع بخشی از این دیدار درخواست دانشجویان برای گرفتن چفیه یادگاری از رهبر انقلاب را به بخش دیگری چسبانده و تلاش کردند نتیجه مطلوب خود را بگیرند؛ درحالی‌که اصل فیلم در سایت رهبری منتشر شده و تصاویر اصلی خلاف چیزی را نشان می‌دهد که رسانه‌های غربی سعی در القای آن دارند.

در دیدار‌های گذشته که معمولا ۵ ساعت به طول می‌انجامد، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی سخنرانی خود و مطالباتشان را بیان می‌کنند، اما هستند دانشجویانی که خواهان بیان نظرات خود هستند و تلاش می‌کنند برای لحظاتی هم اگر که ممکن شود خود رو در رو و مستقیم با رهبری صحبت کنند.

این تلاش در پایان هر جلسه بیشتر و همهمه‌ای برپا می‌شود؛ اتفاقی که در دیدار‌های قبلی نیز رخ داده است و موضوع جدیدی نیست. اصل موضوع دیدار دانشجویان همهمه پایان جلسه نبود، بلکه دانشجویانی که فرصت سخنرانی پیدا کردند نقد‌های جدی‌ای به عملکرد مسئولان وارد می‌کنند و حتی از رهبری می‌خواهند در این‌باره موضع‌گیری کنند.کار نقد به جایی می‌رسد که یکی از دانشجویان خواهان محاکمه بانیان وضع موجود می‌شود و دیگری از عملکرد سران ۳ قوه و ناهماهنگی میان آنان انتقاد می‌کند. رهبرمعظم انقلاب نیز به این نقد‌ها واکنش نشان دادند و بخشی از زمان سخنرانی خود را به آن اختصاص می‌دهند؛ اتفاقی که به شکل عمدی از سوی رسانه‌های بیگانه نادیده گرفته می‌شود. بازی «بحران‌سازی از هیچ» به هر بهانه و قیمتی این بار شکست خورده است. تحلیل‌های بی‌سروته به‌اصطلاح کارشناسان شبکه‌های معاند در اتاق خانه‌های خود یا محل کار آنچنان به در و دیوار اصابت می‌کند که کمتر کسی را می‌توان یافت که دیگر مشتری چنین تحلیل‌هایی باشد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصادنیوز، تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر: ۵۶۹۱۷۰، www.eghtesadnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین