پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۴۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه تعطیلی شنبه در سطح استان مرکزی لغو شد گفت: ساعت کاری ادارات به حالت عادی بازگشت. در بیستمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی قرار بر تعطیلی ادارات، بازار، مجتمع‌های تجاری، اصنافیان و بازار در استان مرکزی شد و حتی مسئولان استانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این خبر را اعلام کردند، در ساعات پایانی شب معاون سیاسی استاندار مرکزی از لغو این موضوع در استان خبر داد.

شعار سال: در بیستمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی قرار بر تعطیلی ادارات، بازار، مجتمع‌های تجاری، اصنافیان و بازار در استان مرکزی شد و حتی مسئولان استانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این خبر را اعلام کردند، در ساعات پایانی شب معاون سیاسی استاندار مرکزی از لغو این موضوع در استان خبر داد.

"بهروز اکرمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به لغو تعطیلی ادارات استان مرکزی به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با توجه به ایام پایانی سال و لزوم ساماندهی امورات و ادامه ارائه خدمات به مردم بنابر تصمیم دولت تعطیلی روز شنبه 17 اسفند ماه لغو شده و ساعات کار تمامی ادارات استان به حالت عادی بازگشت.

وی اضافه کرد: تمامی ادارات استان روز شنبه باز بوده و کارکنان دولت در استان موظف هستند تا جهت ارائه خدمت به مردم در محل کار خود حاضر باشند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 16 اسفند    98، کد خبر:   2217707، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
واقعا براي اخبار استان به راحتي ميتونيد با دنبال كردن اين سايت از تموم خبر ها ريز و درشت با هخبر بشيد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین