پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
مهری شیرازی در رابطه با ادامه فعالیت گروه‌های فیلمبرداری در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا معتقد است که باید فعالیت تمامی گروه‌های هنری متوقف گردد چراکه افراد حاضر در گروه ها با افراد دیگری هم در ارتباط بوده و این کار بسیار خطرناک است.

شعار سال: مهری شیرازی، طراح گریم سینما و تلویزیون، درباره اینکه به لحاظ بهداشتی استفاده از وسایل گریم در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا چگونه باید باشد؛ گفت: فکر می کنم در این شرایط که اعلام خطر کردند باید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی متوقف شود اما بهرحال در این کشور می‌دانیم همه چیز به روال درست و صحیحش باز نمی‌گردد و اگر پیشگیری‌های لازم انجام می‌شد قطعا گسترش این ویروس بسیار کمتر از آمارهای موجود و ضایعات و صدماتی که وارد کرده هم قطعا کمتر بود. همچنان معتقد هستم باتوجه به شیوع این ویروس تعداد اعضای گروه های فیلمبرداری حداقل 35 نفر است و این افراد با دیگران در تماس هستند و نمی توانیم به طور قطع بگوئیم محل کار عوامل، ایزوله است و نکات ایمنی و بهداشتی رعایت می شود. به همین علت بهتر است که پروژه ها را تعطیل کنند.

او افزودگریمورها با فاصله ای کمتر از یک متر با بازیگران و اشخاصی که گریم می‌شوند دارند و بازیگر و گریمور باید ماسک استفاده کنند البته بازیگران به علت گریم شدن نمی‌توانند از ماسک استفاده کنند و به همین دلیل در این شرایط قطعا گریمور با سابقه و حرفه‌ای می‌داند که چگونه موارد بهداشتی را برای وسایل گریم خود رعایت کند. این مسأله‌ای است که در اولین جلسات کلاس‌های آموزشی اساتید به اشخاصی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند تأکید می‌کنند و هر گریمور باید بداند چگونه نظافت را رعایت کند و همچنین بهداشت لوازم خود را حفظ کند. حفظ بهداشت برای گریمورها همیشه مسأله‌ای حیاتی است و تنها مربوط به روزهای شیوع ویروس کرونا نیست.

گفتنی است مهری شیرازی چهره پردازی آثاری چون فیلم های «اتوبوس شب»، «سن پطرزبورگ»، و «دو زن» بر عهده داشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 14 اسفند 98، کد مطلب: 972338: www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین