پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۶۶۵
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
حسین کشاری با اشاره به وضعیت امروز جامعه و تعطیلی اکثر مشاغل و ترس از ابتلا به کرونا تأکید کرد که اگر بهترین فیلم‌های سینمای ایران نیز اکران شوند و فعالیت سینماها به حالت عادی بازگردد، باز هم شاهد استقبال از سوی مردم نخواهیم بود.
شعارسال: حسین کشاری با اشاره به وضعیت امروز جامعه و تعطیلی اکثر مشاغل و ترس از ابتلا به کرونا تأکید کرد که اگر بهترین فیلم‌های سینمای ایران نیز اکران شوند و فعالیت سینماها به حالت عادی بازگردد، باز هم شاهد استقبال از سوی مردم نخواهیم بود.
 
حسین کشاری، مدیر سینما استقلال، اظهار داشت: همیشه برای ایام نوروز فیلم‌های کمدی انتخاب‌های مناسب‌تری بودند و مردم در شرایطی که فضای شاد و مفرحی حاکم است قطعاً از فیلم‌های کمدی بیشتر استقبال می‌کنند و این مسأله در سال‌های گذشته به اثبات رسیده است.
 
کشاری خاطرنشان کرد: البته در سال‌های اخیر برخی فیلم‌های اجتماعی نیز توانسته‌اند با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده و فروش قابل قبولی داشته باشند اما قطعاً هیچ فیلم اجتماعی در ایام نوروز نتوانسته پر فروش‌تر از آثار کمدی باشد. سال گذشته فیلم سینمایی «متری شیش‌ونیم» و «رحمان 1400» برای اکران نوروز انتخاب شدند که «رحمان 1400» فروش بسیار بهتری از فیلم سعید روستایی داشت اما این فیلم پس از چند هفته توقیف شد. به نظر من اگر «رحمان 1400» توقیف نمی‌شد فروش این فیلم بسیار بیشتر از «متری شیش‌ونیم» بود و حتی می‌توانست فروشی چند برابر داشته باشد.
 
او افزود: امسال در صورتی که سینماها باز شوند و شرایط به حال عادی برگردد که البته بسیار بعید است، دو فیلم کمدی داریم که فکر می‌کنم تعدادشان برای اکران نوروز کافی است و می‌توانند در رقابتی با یکدیگر فروش خوبی داشته باشند. پکیج نوروزی امسال تقریباً همه سلایق را در بر می‌گیرد و هر ایرانی در صورت فعال بودن سینماها در ایام نوروز می‌تواند حداقل یک بار برای دیدن فیلمی در سلیقه خود به سینما برود اما این مستلزم شرایط روحی خوب و وضعیت اقتصادی مناسب برای مردم است.
 
کشاری در ادامه گفت: با توجه به شرایطی که پیش آمده و تقریباً همه اقشار جامعه طی یک ماه اخیر با مشکلاتی از جمله تعطیلی کارهایشان مواجه شده یا فروشندگان اکثر مشتری‌های خود را از دست دادند و به طور کل شرایطی حاکم شد که وضعیت اقتصادی مردم را بدتر کرد و بدتر ترس از ابتلا به بیماری کرونا که در اوج خود قرار دارد اگر فعالیت سینماها به حالت عادی بازگردد و فیلم‌ها به اکران خود ادامه دهند نیز بعید است که شاهد استقبال خوبی از سوی مخاطبان باشیم، قطعاً اکران امسال با افت شدید مخاطب روبرو خواهد بود و نمی‌توان امیدی به اکران خوب داشت.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا     ،تاریخ انتشار:    17 اسفند 1398،کدخبر:   973422 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین