پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۲۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
سید علی آقازاده گفت :عملیات اجرایی بیمارستان خمین با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام بوده و در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اختصاص اعتبار به این بیمارستان مقرر شد بهره‌برداری از آن تا پایان سال جاری انجام شود.

شعار سال:سید علی آقازاده  در این خصوص به خبرنگاران اعلام کرد: عملیات اجرایی بیمارستان خمین با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام بوده و در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اختصاص اعتبار به این بیمارستان مقرر شد بهره‌برداری از آن تا پایان سال جاری انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید ریاست جمهوری برای تکمیل ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر (عج) اراک تا سال آینده مقرر شد، هیاتی متشکل از مدیرکل فنی و معاون اداری مالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان مرکزی سفر کنند و مسائل و مشکلات این بیمارستان با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، معاون عمرانی بررسی شود.

استاندار مرکزی با یادآوری تقدیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مردم و ستاد کرونای این استان در زمینه مقابله با کووید۱۹ خاطرنشان کرد: این استان در ابتدای شیوع این ویروس رتبه دوم را در زمینه ابتلا به کووید ۱۹ به خود اختصا داده بود که با همکاری مردم با مسوولان و تلاش کادر بهداشت و درمان اکنون رتبه شانزدهم را در این حوزه به خود اختصاص داده است.

آقازاده گفت: همچنین در نشست با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیازهای کادر درمان و پرستاران و معوقات آنان و اعتبارتی که دولت در زمینه کرونا به این وزارتخانه اختصاص داده است پیگیری شد.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ 21اردیبهشت 1399، کد خبر:999917،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
چرا اينقد وعده هاي دور و دراز ميديد؟ واقعا وقتي ميدونيد عملي نميشه يا بودجه كم اورديد اين رو داد بزنيد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین