پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۹۲۷
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
استاندار مرکزی گفت: نظارت بر شرایط بهداشتی در مطب‌های پزشکی استان اهمیت زیادی را در ایام شیوع کرونا دارد و باید دامنه این نظارت‌ها شدیدتر و گسترده‌تر شود.
شعار سال: سید علی آقازاده در نشست پدافند زیستی استان مرکزی افزود: طیف‌های مختلف مردم و اصناف مختلف استان همکاری مناسبی را در ایام شیوع کرونا با حوزه دولتی داشته‌اند که قابل تقدیر است اما، نظارت بر مطب‌های پزشکان به عنوان یکی از کانون‌های جمعیتی پرخطر برای این بیماری باید با دقت و حساسیت بیشتر مدنظر باشد.

وی ادامه داد: تالارهای پذیرایی و اماکن و باغ‌هایی که خدمات پذیرایی ارایه می‌دهند و دارای مجوز رسمی هستند باید شناسایی شده و با توجه به اینکه در شرایط کنونی سلامت مردم بر هر چیز دیگری اولویت دارد تا اطلاع ثانوی هر گونه فعالیت و خدمات دهی این مراکز ممنوع اعلام شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: اعمال محدودیت به‌دلیل ایجاد مشکلات برای مردم و اصناف در برنامه‌ مدیریت ارشد استان نیست ولی انتظار است که تمامی لایه‌های جامعه نسبت به رعایت مسایل بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک و اعمال فاصله‌گذاری اجتماعی همکاری کنند.

آقازاده بیان کرد: تولید ماسک در کارگاه‌های مختلف استان تداوم دارد و فعالیت تولیدکنندگان الکل نیز باید با نظارت گسترده مراجع مسئول همراه باشد.

وی اضافه کرد: بازرسی‌ها و اعمال قانون تنها مخصوص اصناف نیست و در ماه‌های گذشته بسیاری از مراکز دولتی و بانک‌ها نیز به دلیل رعایت نکردن مسایل بهداشتی تذکر دریافت کرده و در شرایطی نیز مهر و موم شده‌اند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی این استان بستری هستند، بیان کرد: در شرایطی که متوسط روزانه ابتلا به کرونا در این استان ۱۱۰ بیمار است متوسط این استان ۸۵ نفر است که موفقیت چشمگیری محسوب می‌شود.

آقازاده ادامه داد: مردم استان مرکزی به غیر از یک اقلیت ناچیز نسبت به رعایت مسایل بهداشتی حساس هستند و انتظار است از این اقلیت نیز برای حفظ سلامتی خود و خانواده مسایل بهداشتی را در مقابله با کرونا جدی بگیرند.

وی همچنین نسبت حل مشکلات و حمایت جامعه خبرنگاران استان مرکزی تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های دولتی و خصوص باید در اسرع وقت نسبت به پرداخت مطالبات این قشر اقدام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 29 تیر 1399، کد خبر: 1030944،  www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین