پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: تاکنون ۳۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به استان مرکزی اختصاص یافته است.

شعار سال: سعید فرخی پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در این جلسه دو دستور کار از قبیل بررسی بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی در تسهیلات اشتغال پایدار در نقاط روستایی و عشایری و عملکرد بانک‌ها در خصوص تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه مربوط به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به استان بابت اشتغال پایدار روستایی تخصیص یافته که خوشبختانه دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بیش از رقم ابلاغی که ۳۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود، تخصیصی پیدا کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی بیان کرد: تاکنون دو هزار و ۶۹۸ طرح اشتغال زایی با رقم ۴۰۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است که ۵ هزار و ۹۰۲ فرصت شغلی را در استان ایجاد می‌کند.

وی عنوان کرد: از دو هزار و ۶۹۸ طرح اشتغال زایی دو هزار و ۳۲۳ طرح با رقم ۳۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با پیش بینی چهار هزار و ۴۷۲ فرصت شغلی که صد در صد رقم ابلاغی استان، در بانک‌های عامل مصوبه وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: دو هزار و۲۶۳ طرح با رقم ۲۸۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان منجر به عقد قرار داد شده است.

فرخی بیان داشت: برای دو هزار و ۲۴۶ طرح اشتغال زایی تسهیلات اشتغال زایی به رقم ۲۷۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به متقاضیان روستایی توسط بانک‌های عامل پرداخت شده‌است که اشتغال زایی چهار هزار و ۲۲۳ نفر را در استان به دنبال دارد.

وی اظهار کرد: برای صد درصد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در بانک‌های عامل استان مرکزی مصوبه وجود دارد و معادل ۹۰ درصد آن پرداخت شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 21 اسفند 98، کد مطلب: 4716616: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
از جايي كه اراك تموم شهرك هاي صنعتي خودش رو در جوار استان تاسيس كرده و اين روستاها در معرض الودگي ها هستن واقعا نياز به پيگيري در اين زمينه دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین