پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۶۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱
استاندار مرکزی گفت: روستاها موتور محرک توسعه اقتصاد کشور هستند و در واقع روستاها کانون اشتغال و کارآفرینی مولد محسوب می شوند.

شعارسال: استاندار مرکزی گفت: روستاها موتور محرک توسعه اقتصاد کشور هستند و در واقع روستاها کانون اشتغال و کارآفرینی مولد محسوب می شوند.

سید «علی آقازاده» در دیدار با مردم روستای حشیان بخش سربند شازند گفت: دولت هایی که توجه کمتری به بخش هایی روستایی دارند، عملکرد مطلوبی ندارند .

وی اظهارداشت: دولت تدبیر و امید در طول پنج سال گذشته خدمات مطلوبی را ارائه کرده است و روستاها با بهره گیری از زیر ساخت های لازم می توانند در جلوگیری مهاجرت موثر باشند.

آقازاده افزود: در سال های اخیر روند مهاجرت از شهرها به روستاها شکل گرفته است و پیش بینی می شود مهاجرت از روستا به شهر متوقف شود.

وی اظهارداشت: سخت شدن شرایط اقتصادی و افزایش هزینه زندگی از جمله دلایلی است که زمینه مهاجرت معکوس از شهر به روستا را فراهم کرده است.

استاندار مرکزی گفت: در 20 سال گذشته 90 میلیون تن محصولات کشاورزی تولید می شد و این میزان اکنون به 112 میلیون تن رسیده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار: 22آذر 97، کدخبر 787265: ،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین