پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
منصور رضایی دبیر حزب اعتدال و توسعه شاخه هرمزگان گفت: حزب اعتدال و توسعه مشی میانه رویی را در طول همه این سالهای بعد از اخذ مجوز فعالیت پیگیری کرده و به طور فعالانه در تمامی انتخابات های ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته است.

شعار سال : منصور رضایی دبیر حزب اعتدال و توسعه شاخه هرمزگان در یک نشست خبری با بیان این که حزب اعتدال و توسعه در استان هرمزگان از حدود 12 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: حزب اعتدال و توسعه در کشور از سال 1378 و با ریاست دکتر روحانی تشکیل شد و دبیری حزب بر دوش دکتر نوبخت معاون فعلی رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قرار دارد. فعالیت های این حزب در استان هرمزگان نیز از حدود 12 سال قبل آغاز شد و اکنون ترکیب اعضای شورای مرکزی و کمیته های مختلف مشخص است و نشست های ماهانه و فصلی حزب نیز با نظم خاصی پیگیری می شود.

وی گفت: حزب اعتدال و توسعه مشی میانه رویی را در طول همه این سالهای بعد از اخذ مجوز فعالیت پیگیری کرده و به طور فعالانه در تمامی انتخابات های ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و برنامه ریزی های گسترده ای را به منظور ایجاد زمینه های لازم برای فعالیت حزبی به طور حرفه ای در سال های مختلف انجام داده و با نوع نگاه دولت یازدهم به مسئله فعالیت حزبی در کشور می توان به آینده رشد فعالیت های احزاب امیدوار بود.

رضایی با اشاره به قابلیت های منحصربفرد احزاب برای کادرسازی در ساختار سیاسی و اقتصادی کشور، اظهار داشت: یکی از مهم ترین کارکردهای احزاب تهیه برنامه های کلان اقتصادی به منظور ارائه به دولت ها به منظور هدایت بهتر اقتصاد ملی است و در این زمینه حزب اعتدال و توسعه توانسته گام های خوبی بردارد.

وی گفت: اولویت اصلی در حرکت سیاسی و حزبی در کشور می بایست انسجام و همگرایی برای حفظ اقتدار و عزت ایران اسلامی باشد و در این راستا همه احزاب و گروههای سیاسی باید با در نظر گرفتن منافع ملی در این حوزه گام بردارند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان هرمزگان خاطر نشان کرد: دولت یازدهم گام های خوبی برای فعالیت احزاب در کشور برداشته و تشکیل خانه احزاب در تهران و تلاش برای ایجاد زمینه فعالیت احزاب در سطح استان ها و برگزاری نشست های منظم با احزاب در قالب معاونت سیاسی وزارت کشور نوید بخش آینده مطلوبی از فعالیت حزبی در کشور دارد که می تواند تحقق بخش حضور حداکثری مردم در انتخابات بوده و در عین حال به اداره بهتر جامعه نیز کمک کند.

رضایی در ادامه با بیان این که احزاب می توانند در انتخابات پیش رو نقش و کارکردی جدی ایفا کنند، اظهار داشت: ارزیابی برنامه ها و اهداف هر کدام از کاندیداها در نشست های تخصصی با آنان از جمله برنامه های حزب اعتدال و توسعه در استان هرمزگان است که به طور جدی در حال پیگیری است.

وی در بیان اولویت های حزب اعتدال و توسعه اظهار کرد: حرکت بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک به دولت در راستای تحقق وعده های داده شده به مردم بخصوص در حوزه مهار مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری در جامعه از طریق همفکری و همراهی با سیاست های دولت در این عرصه با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام درونی از جمله رویکردهای این حزب در هرمزگان و به طور کلی در سراسر کشور است.

دبیر حزب اعتدال و توسعه هرمزگان شمار اعضا این حزب در این استان را بیش از 850 نفر عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی کرده ایم که در دور جدید فعالیت های این حزب زمینه جذب افراد بیشتر را فراهم کنیم.

رضایی از تلاش های استاندار هرمزگان و معاون سیاسی و امنیتی استاندار و فرماندار بندرعباس نیز تقدیر کرد و گفت: مجموعه مسئولین پر تلاش دولت در هرمزگان همکاری خوبی با احزاب برای فعالیت موثر و با نشاط دارند و امیدواریم که جایگاه احزاب روز به روز در کشور بهبود چشمگیر یابد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبري-تحليلي تابناک ، تاریخ نشرخبر : 4 آذر 1394 کد مطلب : 135138 www.tabnakhormozgan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین