پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۹۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
‌استاندار هرمزگان بابیان اینکه بر اساس دستور وزارت کشور، حفظ امنیت خط قرمز انتخابات سال آینده است، افزود: دولت در اجرای انتخابات بی‌طرف است و بدون توجه به مصالح فردی، گروهی و جناحی انتخابات را برگزار می‌کند.
شعار سال: جاسم جادری در نشست مشترک فرمانداران و روسای دفاتر هیات نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان هرمزگان اظهار کرد: فرمانداران موظف اند تا از هر گونه تلاش حزبی و جناحی برای ایجاد اختلاف، دو قطبی و ناامنی در استان جلوگیری کنند.

وی بابیان اینکه فعالیت‌های انتخاباتی نامزدها نیز نباید خدشه‌ای به امنیت موجود در استان وارد کند، بیان کرد: فرمانداران اختیار کامل برای برخورد با هرگونه ناامنی در برگزاری انتخابات دارند.

جادری ضمن تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات، عنوان کرد: دولت در اجرای انتخابات بی‌طرف است و بدون توجه به مصالح فردی، گروهی و جناحی انتخابات را برگزار می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در حفظ اقتدار و آبروی نظام تصریح کرد: از ابتدای انقلاب 35 انتخابات سالم و شفاف در کشور برگزار شده است که میانگین مشارکت آن بیشتر از همه کشورهای مطرح دنیا بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردمی هرمزگان در انتخابات سال گذشته 68 درصد و 6 درصد بیشتر از آمار کل کشور بود.

در ادامه رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به اینکه تعیین تعداد شعب اخذ رای انتخابات به عهده هیئت‌های اجرایی است، گفت: هنوز این هیئت‌ها تشکیل نشده، اما ستاد انتخابات استان با توجه به تجارب گذشته پیش‌بینی‌هایی از تعداد شعب اخذ رای برای انتخابات اردیبهشت 96 در هرمزگان داشته است.

بهروز اکرمی خاطرنشان کرد: در هرمزگان سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس برگزار می‌شود که برای انتخابات شوراهای روستا 1466 و شوراهای شهر 520 شعبه اخذ رای پیش‌بینی‌شده است.

وی بابیان اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان هرمزگان 1986 شعبه اخذ رای و برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان هرمزگان 377 شعبه پیش‌بینی‌شده است، اضافه کرد: در مجموع برای این تعداد شعب 4349 صندوق رای در هرمزگان پیش‌بینی‌ شده که امکان تغییر در این تعداد وجود دارد.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت سال 96 برگزار می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16 دی 1395، کد مطلب: 95101610261، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین