پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
محمد احمدی فرماندار جاسک در آیین معارفه معاونین فرماندار وبخشدارمرکزی که با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان و مشاور عالی استانداری هرمزگان برگزار گردید گفت: امروزه نگاه توسعه ای و ملی به جاسک از سوی رهبری و رئیس جمهوری وجود دارد.
شعارسال: که اقدامات خوبی برای توسعه سواحل مکران و جاسک به عنوان دروازه طلایی مکران، شروع شده و بعضی در دست تدوین می باشد.

فرماندار جاسک با اشاره به سخن ریاست محترم جمهور،دکتر روحانی که هر کس از فردا در جاسک سرمایه گذاری کند، بداند در سال های آتی سود خواهد برد گفت: از روزهای آغازین تشکیل دولت تدبیر و امید، دولتمردان نگاه ملی و توسعه گرایی به شهرستان جاسک داشته اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جاسک از ثبت نام اینترنتی سرشماری ۱۳ هزار ۱۳۸ خانوار با جمعیت ۵۱ هزار و ۷۸ نفر خبر داد و گفت : انتظار دولت در شهرستان ثبت نام اینترنتی سرشماری ۴۰ درصدی بود گه در جاسک ۸۳درصد محقق گردید. که شهرستان جاسک در سرشماری اینترنتی در رتبه ی دوم استانی قرار گرفت.

در پایان این مراسم آقای احمد گمتیلی به سمت معاون سیاسی اجتماعی ، حسین بابا خانی به سمت معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری جاسک و آقایمحمد حسن میرزایی به سمت بخشدار مرکزی شهرستان جاسک معرفی شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مکران نیوز، تاریخ انتشار: دوشنبه 3 آبان 1395، کدخبر: 9195 ، www.makrannews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین