پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۹۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
نماینده مردم هرمزگان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های ویژه این استان، گفت: دولتمردان باید نگاه ویژه ای به هرمزگان داشته باشند.

شعار سالحسین هاشمی تختیدر نشستی با معاون راهبردی شرکت مادر تخصصی برق حرارتی و مدیران نیروگاه های برق هرمزگان، اظهار داشت: هرمزگان در تمام زمینه ها ظرفیت های خوبی دارد که می توان با توجه به این موضوع در تمام زمینه ها به خودکفایی برسیم و خود تولید کننده باشیم.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلسشورای اسلامی، ادامه داد: استان هرمزگان سرشار از ظرفیت های خوب اقتصادی می باشد که می توان با سرمایه گذاری و رونق بخشیدن در اینجا، اقتصاد کشور را نیز تامین و درآمدهای پایداری را ایجاد کنیم.

هاشمی تختی با تاکید بر اینکه باید وابستگی خود را به دیگر کشورها کاهش دهیم، افزود: با بهره مندی از ظرفیت های موجود در کشور ، می توانیم به خودکفایی برسیم و اگر مورد تحریم واقع شدیم ، نیازمند هیچ بیگانه ای نباشیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، در بخش دیگری از صحبتهای خود بیان داشت: در مقوله برق باید دو موضوع منابع انسانی و فعالیت و حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرار دهیم.

وی نیروی انسانی ماهر را یکی از دغدغه های اصلی در حوزه انرژی عنوان کرد و گفت: در صنعت برق اولویت اول ما نیروی انسانی بوده که اگر نتوانیم از منابع نیروی انسانی خوب استفاده کنیم نمی توانیم اقتصاد مقاومتی را تحقق ببخشیم.

 هاشمی تختی ضمن تاکید بر نهادینه سازی مدیریت مصرف برق در جامعه، تصریح کرد: باید مردم از انرژی برق بدرستی استفاده و صرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا از هزینه های اضافی جلوگیری و هم با مدیریت مصرف از خاموشی های احتمالی جلوگیری کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ، تاریخ انتشار 19 آبان 96، کدمطلب:355881، www.icana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین