پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۹۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
عضو شورای شهر بندرلنگه گفت: مسئولین از وعده های بی اساس بپرهیزند و مردم بندرلنگه منتظر تحقق وعده های مسولان هستند. محمد علی خاوند، عضو شورای شهر بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار مروارید نیوز با اشاره به موقعیت شهرستان بندرلنگه و پتانسیل های تبدیل شدن آن را به منطقه آزاد عامل رونق این شهرستان دانست ...
شعارسال: عضو شورای شهر بندرلنگه گفت: مسئولین از وعده های بی اساس بپرهیزند و مردم بندرلنگه منتظر تحقق وعده های مسولان هستند.

محمد علی خاوند، عضو شورای شهر بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار مروارید نیوز با اشاره به موقعیت شهرستان بندرلنگه و پتانسیل های تبدیل شدن آن را به منطقه آزاد عامل رونق این شهرستان دانست و گفت:با وجود رشد فزاینده مرکز استان ،این شهرستان کاملا مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه تمام تجار راهی بندرعباس شده اند،افزود: وضعیت اشتغال در بندرلنگه ضعیف شده وهیچگونه شغلی و شرایط کارو کسب دراین شهر توسط دولتمردان ایجاد نشده لذا از مسئولین انتظار میرود این شهر تاریخی که جزئی از شناسنامه خلیج همیشه فارس است بیش از گذشته توجه کنند.

خاوند با اشاره با نیمه تمام ماندن پروژه ساخت استخر شهرستان اظهار کرد:انتظار میرود هرچه زودتر تکلیف این پروژه مهم مشخص گردد و مردم را بیشتر منتظر نگذارند.

وی تصریح کرد: وجود اماکن ورزشی نیاز اساسی جوانان است لذا مسئولین از وعده های بی اساس بپرهیزند و مردم منتظر عمل مسولان هستند.

عضو شورای شهر بندرلنگه عنوان کرد: با وجود زمین خواری های گسترده در استان زمانی که قشر ضعیف و کم درامد از اراضی دولتی جهت ساخت سر پناه استفاده می کنند به شدت برخورد می شود لذا اگر مقامات واقعا به فکر مردم ضعیف هستند هرچه زودتر تصمیم جدی برای حل مشکل این قشر از جامعه بگیرند

وی با اشاره به طرح مسکن مهر یادآور شد: با اندک تحقیقی مشاهده می شود که در این طرح نیز تنها افراد متمکن صاحب اصلی آنها شده اند .

خاوند گفت: با وجود پیامهای مکرر مقام عظمای ولایت ،درخصوص تهاجم فرهنگی و جنگ نرم طی چند سال اخیر اقدامات فرهنگی شهرستان در حد جشن و چندین برنامه نمادین و آماری بوده که انتظار می رود با اختصاص اعتبار سیستم فرهنگی شهر را تغییر دهند.

وی با اشاره به تفاوت قیمت ها و گرانی اجناس در شهرستان نسبت به مرکز استان خاطر نشان کرد: اگر ما مرزنشین هستیم و لقب مدافعان مرز را بردوش می کشیم پس لازم است تسهیلات ویژه ای به این مرزبانان ومردم ارائه دهند،لذا لازم است مسئولین پاسخگو باشند واگر ما و مردمی که ما مراجعه می کنند اشتباه میدانیم لطفا مارا توجیه کنند .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری مروارید نیوز، تاریخ انتشار: پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394، کدخبر: 15905 ، www.morvaridnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین