پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۱۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از تخلیه نخستین محموله کانتینری ترانشیپی در این بندر خبر داد.

شعارسال : به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمود صابری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پس از رایزنی های مستمر و جلسات متعدد با صاحبان کالا و سرمایه گذاران در بخش کانتینر، فصل جدید ورود چنین محموله های تجاری به بندرلنگه با حضور لندینگ کرافت پاسارگاد 14 حاوی کانتینرهای ترانشیپی از بندر شهید رجایی آغاز شد.

وی ادامه داد: این کانتینرها که در سایزهای 20 و 40 فوت و به تعداد 17TEU در بارانداز بندرلنگه تخلیه شد، در مجموع حاوی 308 تن انواع لوازم یدکی خودرو و قطعات جانبی ماشین آلات سبک و سنگین بود.

مدیر بنادر غرب استان هرمزگان کانتینری کردن عملیات تخلیه و بارگیری کالا را از اهداف مهم بندرلنگه برشمرد و گفت: بر اساس سیاست های ابلاغی عالی ترین مقام دریایی و بندری استان هرمزگان و در راستای توسعه فعالیت های این بندر، شیوه و نوع حمل کالا مورد توجه می باشد که کانتینری کردن روند تخلیه و بارگیری یکی از برنامه های بندرلنگه در فعالیت های آتی است.

صابری ابراز امیدواری کرد، با جذب سرمایه گذاران برای حضور در این بخش و دعوت از تجار و صاحبان کالا، این روند تسریع شود.

گفتنی است، ترانشیپ به انتقال کالا از یک وسیله نقلیه به وسیله دیگر اطلاق می شود و در این نوع حمل و نقل، جریان انتقال غالبا با تخلیه و بارگیری مجدد همراه است و به دو شکل انتقال مستقیم و انتقال غیر مستقیم صورت می گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری" تسنیم" ، تاریخ انتشار شنبه 07 آذر 1394 کد مطلب : 929456 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین