پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۱۲۳
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
استاندار هرمزگان با بیان اینکه برخی مدیران از مدارای بنده سوء استفاده می کنند، گفت: برخلاف این صحبت ها عمل شود می دانید با چه برخوردی مواجه می شوید، یک روز در استان نمی مانید.

شعار سال: جاسم جادری عصر دوشنبه در نشست شورای اداری استان که با حضور سرپرست وزارت علوم در سالن اجتماعات فرمانداری بندرعباس برگزار شد، بیان داشت: امروز دولت مردان ما باید شهید باهنر و رجایی را الگوی خود قرار دهند. مهم ترین معضل پیش روی دولت بیکاری و مشکلات اقتصادی است و علاوه بر آن نظام بانکی و نبود تعادل در بودجه نیز معضلات دیگر هستند.

وی عنوان کرد: هدف اصلی دولت در برنامه ٤ساله پیش رو حل مشکل بیکاری است. بیش از ٩٥٠ هزار شغل با همت بالا و تلاش مضاعف در کشور قابل تحقق است.

جادری با بیان اینکه درآمد های دولت در پایان ٥ماهه سال ١٣٩٦ با هزینه های موجود تطابق ندارد و با کسری بودجه روبرو هستیم، خواستار جذب سرمایه گذار خصوصی و خارجی برای تحقق درآمدی و اتمام پروژه های نیمه تمام در کشور و به طبع آن استان هرمزگان شد.

بانکها دست از بنگاه داری بردارند

استاندار هرمزگان افزود: تلاش دولت بر نگه داشتن تورم تک رقمی است. باید اقتصاد را مردمی کرد، سود بانک ها باید کاهش پیدا کند و بانک ها از بنگاه داری دست بردارند.

وی با تاکید بر اینکه صنایع نیازمند نوسازی هستند، اظهارداشت: اتکا به درآمدهای غیر نفتی در اصل قرار بگیرد. امیدواریم به اهداف کلان مورد نظر برسیم.

وی ابراز امیدواری کرد منطقه آزاد جاسک به تصویب برسد چرا که ده ها پروژه در این منطقه قابل پیگیری است. جزایر ما به عنوان مقصد گردشگری می تواند درآمد زا باشد.

وی اضافه کرد: امروز دولتمردان ما باید شهیدان رجایی و باهنر را برای انجام کارها الگو قرار دهند زیرا در شرایط فعلی مشکلاتی وجود دارد که اگر بخواهیم آنها را حل و برطرف کنیم راهی جز الگو برداری از این دو شهید نداریم.

جادری مسئله بیکاری و مشکلات اقتصاد در کشور را یک معضل دانست و عنوان کرد: امروز مسئله بیکاری و مشکلات اقتصاد به عنوان یک معضل شناخته می شوند تا مشکل، زیرا از نظر حقوقی بین مشکل و معضل تفاوت وجود دارد و مشکل به آسانی حل و مرتفع می‌شود اما معضل نیاز به تلاش و زمان بیشتر و راه حل های متعددی دارد.

وی خاطرنشان کرد: نظام بانکی، نبود تعادل در بودجه ، مسئله آب و مشکلات محیط زیست از جمله مسائلی است که باید در چهار سال آینده حل شود.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: برای حل مشکلات اقتصاد و معضل بیکاری راهی جز سرمایه‌گذاری های جدید نداریم که این امر نیازمند دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است و باید بانک ها و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به میدان بیایند، در غیر این صورت اهداف برنامه ششم و بودجه سال ‌جاری محقق نخواهد شد.

جادری خاطرنشان کرد:هدف دولت در برنامه چهار ساله پیشرو حل مشکل بیکاری، مبارزه با فقر و تبعیض اجتماعی است و این مهم تنها با همدلی و همکاری مسئولان و مدیران امکان پذیر است.

وی تورم تک رقمی را یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید دانست و گفت: تورم تک رقمی و رشد اقتصادی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که حفظ آن نیاز به تلاش همه جانبه در این زمینه دارد.

جادری با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان، بیان کرد: هرمزگان در اقتصاد دریا محور، طرح های بزرگ شیلاتی، صنعتی و معدنی ظرفیت‌های بزرگی دارد و گام های خوبی در این زمینه ها برداشته شده است.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های استان از شرق تا غرب نامحدود است و می تواند به عنوان کارگاه سازندگی و عمرانی مورد توجه قرار گیرند.

جادری با بیان اینکه حل و پیگیری مشکلات مردم استان از وظایف استانداری است، اضافه کرد: متاسفانه برخی از مدیران در حوزه خود کم کاری می‌کنند و اگر شخصی گلایه و یا مشکل خود را با استانداری در میان بگذارد با وی برخورد می‌کنند که این امر پسندیده نیست و حل مشکل مردم از وظایف مدیران است و اگر مدیری از عهده این مهم برنیاید با وی برخورد خواهیم کرد.

برخی مدیران از مدارا بنده سواستفاده نکند

وی با ابراز گلایه از رفتار برخی از مدیران در استان هرمزگانف بیان داشت: برخی دستگاه های اجرایی از افتتاح پروژه توسط بنده مقاومت می کنند و خواستار حضور وزیر هستند. این دستگاه ها دیگر سراغ بنده نیایند و اموراتشان را از طریق وزیر پیگیری کنند.

جادری تصریح کرد: برخی مدیران از اینکه مراجعه کنندگانشان پیش استاندار یا معاونین رفته اند، ناراحت می شوند. اگر استانداری کنارتان نباشد از پس مشکلاتتان بر نمی آیید. حرمت استانداری را نگاه دارید تا حرمت خودتان را حفظ کنید.

وی افزود: برخلاف این صحبت ها عمل شود می دانید با چه برخوردی مواجه می شوید، یک روز در استان نمی مانید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب: 4072224 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین