پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۸۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
فریدون همتی صبح شنبه در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح که در صبحگاه فرماندهی انتظای هرمزگان برگزار شد، بیان داشت: پلیس هم همچون سایر نیروهای مسلح در امنیت کشور تاثیرگذار هستند و با رشادتها در مقابل ناامنی ها و برهم زنندگان امنیت کشور ایستاده اند و هیچگونه اغماضی صورت نگرفته است.
شعارسال: فریدون همتی صبح شنبه در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح که در صبحگاه فرماندهی انتظای هرمزگان برگزار شد، بیان داشت: پلیس هم همچون سایر نیروهای مسلح در امنیت کشور تاثیرگذار هستند و با رشادتها در مقابل ناامنی ها و برهم زنندگان امنیت کشور ایستاده اند و هیچگونه اغماضی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه تامین امنیت کشور نیازمند مشارکت مردم است، عنوان کرد: باید تلاش کنیم در چهارچوب قانون و با رعایت حق مردم امینت را در جامعه گسترده کنیم. در جوامع دیگر فقط شعار حفظ حقوق مردم را سر می دهند و در تمامی امور مردم دخالت می کنند. جمهوری اسلامی ایران حقوق مردم و حتی حقوق متهم را هم رعایت می کند و بر خود رعایت این حقوق را واجب می داند.

همتی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در جهت توسعه و سازندگی حرکت کنیم در بستر آرامش، امنیت و قانون می توان قدمهای محکم توسعه را برداشت. امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی داریم به لطف رشادتهای تمامی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در کشور است و این امنیت در جهان مثال زدنی است.

شهدای حرم به خصوص شهید حججی با صلابت در مقابل دشمنان ایستاد و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد. نیروهای مسلح خود را فرزندان انقلاب و گوش به فرمان مقام معظم رهبری می دانند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15 مهر 1396، کدخبر: 4106233 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین