پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۹۹۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: هیئتی متشکل از تجار و بازرگانان آفریقای جنوبی به منظور افزایش سطح همکاری اقتصادی دو کشور و بازدید از ظرفیت‌های هرمزگان به این استان سفر کنند.
شعارسال: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: هیئتی متشکل از تجار و بازرگانان آفریقای جنوبی به منظور افزایش سطح همکاری اقتصادی دو کشور و بازدید از ظرفیت‌های هرمزگان به این استان سفر کنند.

بهروز اکرمی پیش از ظهر امروز در دیدار با سفیر آفریقای جنوبی در جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به ظرفیت‌های استان هرمزگان، اظهار داشت: هرمزگان با دارا بودن 14 جزیره و بیش از دو هزار کیلومتر مرز آبی دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای همچون بنادر تجاری و مسافری، فرودگاه بین‌المللی و 13 فرودگاه در سراسر استان، صنایع بزرگ فولاد، آلومینیوم، پالایشگاه نفت و گاز، کشاورزی و شیلات و پرورش آبزیان و صیادی است.

وی منابع انسانی را یکی از مهمترین ظرفیت‌های بالقوه هرمزگان دانست و افزود: نیروهای متخصص و کارآمد در عرصه‌های مختلف از مهمترین ظرفیت‌های استان هرمزگان است.

اکرمی به وجود دو منطقه آزاد در استان اشاره کرد و بیان داشت: هرمزگان با دارا بودن دو منطقه آزاد قشم و کیش و پنج منطقه ویژه می‌تواند در زمینه سرمایه‌گذاری و افزایش تعاملات تجاری، مقصد خوبی برای دیگر کشورها و همچنین آفریقای جنوبی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بالا بودن شاخصه امنیت را از دیگر ظرفیت‌های کشور و استان هرمزگان دانست و عنوان کرد: ضریب امنیت در این استان و آب‌های خلیج فارس به واسته حضور نیروهای ایرانی بسیار بالا بوده و می‌توان برای افزایش همکاری اقتصادی و تجاری از این شاخصه مهم نیز سود برد.

وی از سفیر آفریقای جنوبی خواست تا هیئتی متشکل از تجار و بازرگانان آفریقای جنوبی به منظور افزایش سطح همکاری اقتصادی دو کشور به هرمزگان سفر کنند و زمینه سرمایه‌گذاری و تعاملات دو کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 مهر 1396، کدخبر: 1531464 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین