پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
وزیر کشور با بیان اینکه قبول داریم با اشکالات و ایراداتی مواجه هستیم، گفت: برخی سلایق و رفتارهای بچه‌گانه در مدیریت به واقع برای مردم مشکل ایجاد می‌کند.

شعار سال: دکتر عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز در نشست مشترک با علما، روحانیون، معتمدان و منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا و مسئولان شهرستان قشم با بیان اینکه فصل‌الخطاب همه قانون است، اظهار داشت: قانون مناطق آزاد اختیارات را مشخص کرده و وظایف فرمانداری هم مشخص است و باید طبق قانون عمل شود.

وی ادامه داد: اگر مشکل مدیریت دوگانه در همه مناطق آزاد وجود داشته باشد، نشستی برای بررسی و رفع این مشکل با استانداران این استان‌ها برگزار می‌کنیم.

وزیر کشور افزود: گرفتن عوارض ورود خودرو از اهالی قشم نیز حتما بررسی خواهد شد که آیا طبق قانون است و یا برخلاف آن صورت می‌گیرد.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه قشم رشد خوبی در عرصه‌های مختلف داشته است، عنوان کرد: توسعه قشم باید برای مردم این جزیره باشد و مشکلات این جزیره را حتما پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: نقش حاکمیتی همچون برقراری نظم و امنیت و مسائل مرزی در اختیار فرمانداری است و ما هیچ وقت نقش‌های حاکمیتی را به مناطق آزاد نخواهیم داد و اگر لازم باشد و مشکلات منطقه آزاد قشم در دیگر مناطق آزاد نیز وجود داشته باشد، تلاش خواهیم کرد، قانون مناطق آزاد اصلاح شود.

وزیر کشور با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای مرور میثاق با امام راحل و شهدا و مردم است، تصریح کرد: حاکمان در نظام جمهوری اسلامی برخواسته از مردم هستند و همه ما باید در دهه فجر مروری بر گذشته خود داشته باشیم که چه مسیری را پیموده‌ایم و به کجا باید برویم.

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: امروز همه معتقدند ایران استقلال دارد و هیچ کشوری نمی‌گوید ایران وابستگی دارد و اذعان دارند که ایران با صلابت در مقابل آمریکا ایستاده است و تاکید دارند که ایران پیشرفت‌های علمی روشن و بزرگی داشته است.

وی اضافه کرد: بدون ایران هیچ کاری در منطقه امکان‌پذیر نیست و براساس باورهای دینی به هر کشوری که تحت ظلم قرار گیرد و درخواست کمک داشته باشد، ما به آن کشور کمک خواهیم کرد.

وزیر کشور بیان داشت: کمک‌های ما قطعا براساس قوانین بین‌المللی خواهد بود و بر این اساس کمک‌های مستشاری و دیگر موارد را انجام می‌دهیم.

رحمانی‌فضلی گفت: کمک ایران به مردم منطقه در راستای حفظ صلح و جلوگیری از جنگ است و قطعا ما از آمریکا برای مردم این منطقه دلسوزتر هستیم.

وی عنوان کرد: دنیا اذعان دارد ایران در معادلات منطقه‌ای نقش‌آفرین است و نباید خود را دست کم بگیریم.

وزیر کشور با بیان اینکه قبول داریم با اشکالات و ایراداتی مواجه هستیم، افزود: برخی سلایق و رفتارهای بچه‌گانه در مدیریت به واقع برای مردم مشکل ایجاد می‌کند و باید اشکالات و ایرادات را حل کنیم اما کشور را با تهدید اداره نمی‌کنیم بلکه مردم خود نمایندگان و رئیس دولت را انتخاب می‌کنند.

رحمانی‌فضلی تاکید کرد: باید شرایط را فراهم کنیم که مردم در امور مختلف از جمله اقتصاد مشارکت داشته باشند و تلاش کنیم به هر میزانی که مسئولیت داریم در راستای رفع مشکلات و ایجاد رضایتمندی در مردم گام برداریم.

وی ادامه داد: به اشد مجازات با فساد و رانت باید برخورد شود و قدردانی و شکر از انقلاب و مردم را داشته باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 19 بهمن 96، کد مطلب: 1651928: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
قبول داشتن که صد درصد ایرادات زیاد هست ولی اینکه چه زمانی میخواهند ایرادات و اشکالات وارده را درست کنند این مسئله مهمی هست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین