پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۸۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از ایجاد شهرک پتروشیمی در این جزیره خبر داد و گفت: در این شهرک چهار تا هشت مجتمع پتروشیمی احداث می‌شود.

شعارسال: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از ایجاد شهرک پتروشیمی در این جزیره خبر داد و گفت: در این شهرک چهار تا هشت مجتمع پتروشیمی احداث می‌شود.

حمیدرضا مومنی امروز در نشست توسعه و زیرساخت‌های قشم با اشاره به تلاش‌های این سازمان برای برطرف کردن مشکل بیکاری جوانان این جزیره اظهار داشت: هم اکنون مشاور خارجی فعالیت خود را برای ایجاد این شهرک پتروشیمی آغاز کرد و امیدواریم اوایل سال آینده کلنگ‌زنی و اجرای آن آغاز شود.

وی با بیان اینکه چهار پالایشگاه نفت نیز در این جزیره ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: عملیات احداث یکی پالایشگاه‌ها آغاز شده و در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم بیان کرد: با آغاز به‌کار این پایشگاه 70 هزار بشکه نفت سنگین تولید می‌شود.

مومنی با اشاره به تلاش‌های در دست انجام به منظور توسعه فعالیت‌های کشاورزی و شیلاتی در جزیره قشم، گفت: پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در این بخش‌ها به ویژه در پرورش میگو صورت گرفته و در حال حاضر شاهد صادرات میگوی این جزیره به چهار کشور هستیم.

این مقام مسئول تعداد واحدهای صنفی فعال در قشم را بیش از 18 هزار واحد اعلام کرد و گفت: پنج مجتمع تجاری دیگر با ظرفیت پنج هزار و 300 غرفه آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: البته باید پیش از بهره‌برداری از این واحدهای صنفی باید بررسی کرد که آیا جزیره قشم ظرفیت فعالیت این تعداد واحد صنفی و تجاری را دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 3 بهمن 1396، کدخبر: 1635528، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
با ایجاد این شهرک چقدررر از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل میشه و زمینه های اشتغال زیادی در قشم ایجاد میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین