پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۸۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس بابیان اینکه برنامه نداشتن مدیران در هرمزگان دلیل عدم توسعه این استان است، اظهار کرد: مدیران نباید مردم را سردرگم این اداره و آن اداره کنند زیرا در قیامت باید جواب این اقداماتشان را پس بدهند!

شعار سال: ناصر شریفی در جلسه شورای اداری شهرستان بستک بابیان اینکهکار مدیران نباید وقت خود را منحصر به زمان اداری بگذارند، تصریح کرد: وقتی مسئولیتی قبول کرده و مدیر شده‌ایم باید 24 ساعت در خدمت مردم باشیم.

وی اظهار کرد: روستاهایی در استان هرمزگان هستند که راه مواصلاتی و آب شرب درستی ندارند و این معضل جای تأسف دارد که با این وضعیت اقتصادی غنی باید شاهد چنین وضعیتی باشیم.

شریفی با اشاره به اینکه در هرمزگان از شاخص‌های متوسط توسعه کشوری بسیار فاصله‌داریم، اضافه کرد: برنامه نداشتن مدیران در هرمزگان دلیل عدم توسعه این استان است مثلاً راه لاورشیخ و لاورمیستان 16 سال است در حال بهره‌برداری است اما خبری از آن نیست و اگر هم محقق شود دیگر به کام مردم شیرین نیست!

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس بابیان اینکه پروژه‌های راه شهرستان بستک از تدرویه تا تنگ بستک در حالی در مسیر اجرا قرار دارد نه کد تخصیص داشت و نه اعتباری برای آن وجود داشت، افزود: معاون راهداری و حمل نقل جاده‌ای کشور با این پروژه موافقت نمی‌کرد ولی با پیگیری‌هایی که از سمت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل استان و بنده انجام شد موفق به واردکردن این پروژه به مناقصه شدیم.

شریفی با اشاره به اینکه نتایج مثبت منطقه انرژی بر پارسیان به شهرستان بستک نیز برمی‌گردد، تصریح کرد: برنامه راه‌اندازی شهرک صنعتی پایین‌دستی پتروشیمی در بستک در حال تدوین است که اگر محقق شود قسمت عمده‌ای از مشکلات اشتغال جوانان بستک حل خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری شهرستان بستک ظرفیت بالایی وجود دارد این در حالی است که آثار ماندگار و تاریخی شهرستان بستک در حال نابودی است که این‌یک مسئله ملی است و نیاز به عزم ملی، برنامه‌ریزی و وقت مناسب برای بهبود آن دارد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس بابیان اینکه گاها می‌شنویم و می‌بینیم که مدیرانی قانون، بخش‌نامه و دستور عمل را به رخ مردم می‌کشند، اظهار کرد: چطور در زمان‌هایی که به مردم نیاز داریم مثلاً انتخابات‌ها، راهپیمایی‌ها و ... همه از مردم می‌گویند اما موقع عملیات اجرایی و خدمت که فرامی‌رسد این بخش‌نامه‌ها را مانع انجام کار می‌دانند.

وی با تأکید بر اینکه نماینده مجلس نباید در کار اجرایی دخالت کند، اضافه کرد: بنیاد مسکن شهرستان بستک باید در روستاها وقت بیشتری بگذارد، نمی‌گویم مشکل رئیس بنیاد مسکن است ولی خواهش می‌کنیم توپ را در زمین مردم نیندازند!

شریفی بابیان اینکه مردم را سردرگم این اداره و آن اداره نکنید زیرا در قیامت باید جواب پس بدهید، عنوان کرد: قبض‌های بالای برق را از طریق مجلس و وزارت نیرو پیگیری می‌کنم و این تعهد بر دوش بنده است.

وی در پایان با انتقاد از اینکه چرا در پشت درختی در بلوار ورودی شهر بستک دوربین می‌گذاریم و به دنبال مچ‌گیری مردم هستیم، تصریح کرد: مگر شهر بستک چند ورودی دارد که باید به این شکل دوربین بگذاریم و مردم را جریمه کنیم و همین عامل باعث شده تا شاهد باشیم مردم اطراف شهرستان برای خرید مواد اولیه مصرفی‌شان به لار می‌روند و از آمدن به بستک صرف‌نظر می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 21 شهریور 96، کدمطلب:96062112019، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین