پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۳۰۴
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: محموله پنج میلیارد ریالی پارچه‌های قاچاق از یک دستگاه کامیون در شهرستان بندرعباس کشف شد.

شعار سال: سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ بیان کرد: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس، حین کنترل تردد خودروها در لاین ترانزیت خروجی از بندرعباس به سمت حاجی‌آباد، یک دستگاه کشنده اسکانیا را که برابر اسناد و مدارک حامل بار چرم مصنوعی بود جهت بررسی تکمیلی به داخل ایستگاه هدایت کردند.

وی افزود: با توجه به دستپاچگی راننده و حالات روحی و روانی وی پس از هماهنگی و با حضور عوامل کالای قاچاق هرمزگان، نماینده گمرک و راننده خودرو در بررسی دقیق‌تر از کامیون مشخص شد 450 رول پارچه قاچاق به‌صورت کاملاً ماهرانه در انتهای کانتینر جاسازی‌شده است.

فرمانده انتظامی بندرعباس خاطرنشان کرد: بنا به نظر کارشناسان ارزش تقریبی اموال کشف‌شده پنج میلیارد ریال برآورد شده است که در این خصوص راننده دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ مشایخ گفت: این فرماندهی به‌صورت شبانه‌روزی و با دقت نسبت به برخورد با قاچاقچیان تلاش کرده و راه را بر این افراد سودجو که به اقتصاد کشور لطمه وارد می‌کنند سد می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خلیج فارس، تاریخ انتشار 27 تیر 96 ، کد مطلب: 964-12314-5:www.khalijefars.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین