پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
نماینده مردم شرق هرمزگان با بیان اینکه دولت با توسعه سواحل مکران نگاه ویژه ای برای اشتغالزایی و کاهش بیکاری در شرق هرمزگان دارد، گفت: نیروگاه بخار سیریک برای ۱۵۰۰ نفر اشتغالزایی دارد.

شعار سال: حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر با بیان اینکه دولت برای کاهش بیکاری در شرق هرمزگان برنامه های زیادی در آینده دارد، گفت: یکی از مشکلاتی که در کشور می تواند معایب اجتماعی زیادی را در پی داشته باشد بیکاری است، دولت و مجلس در نظر دارند در این راستا با اجرای دستورات مقام معظم رهبری برای چاره اندیشی به مشکل بیکاری جوانان و در نظر گرفتن اعتبارات لازم در استان ها و شهرستان ها این مشکل را کاهش دهند که در دور اول دولت تدبیر و امید استارت این کار را زدند.

حجت الاسلام ذوالقدر گفت: آمار بالای بیکاری در شهرها و روستاهای شرق هرمزگان برای منظقه ای که دارای قدرت استراتژیک اقتصادی است خوشایند نیست و با رایزنی های صورت گرفته و نگاه ویژه دولت برای توسعه سواحل مکران و همچنین ساخت نیروگاه ها و پالایشگاه ها در شهرستان های شرق هرمزگان برنامه های را در دست اقدام دارد.

نماینده مردم شرق هرمزگان با اشاره به کلنگ زنی نیروگاه بخار ۱۴۰۰ مگاواتی در شهرستان سیریک بیان داشت: اجرای برنامه ها وپروژه های زیر ساختی و عمرانی و اقتصادی در سواحل مکران آغاز شده است که می تواند نقش تاثیر گزاری در کاهش بیکار ی و توسعه منطقه داشته باشد.

ذوالقدر عنوان داشت: نیروگاه بخار ۱۴۰۰ مگاواتی شهرستان سیریک با عملیاتی شدن ساخت آن می تواند برای ۱۵۰۰ نفر اشتغال زایی کند که با این کار نوید بسیار خوبی برای کاهش بیکاری را به دنبال دارد.

نماینده مردم شرق هرمزگان گفت: این نیروگاه که با حضور وزیر انرژی روسیه و ایران کلنگ زنی شد در مرحله قانونی برای مشخص شدن وضعیت اعتباری پروژه از سوی دولت روسیه و واریز به بانک های ایرانی برای واگذاری به شرکت های پیمانکاری ایران و روسی است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 تیر 1396، کد مطلب: 4022340:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین