پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
نماینده مردم فسا گفت: معیارها و ارزش‌های انقلاب نباید جای خود را به جاه طلبی و ریاست طلبی دهد.

شعارسال: محمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا در نطق میان دستور روز 18تیر ماه با اشاره به مشکلات عدیده کشور خطاب به مسئولان اظهار داشت: آیا از مشکلات مردم و سیل بیکاران تحصیلکرده خبر ندارید؟ آیا رکود نسبی حاکم بر اقتصاد کشور را نظاره‌گر نیستید؟

وی با اشاره به معضلات اجتماعی و اخلاقی جامعه و آمار بالای تعداد معتادان ادامه داد: آیا از مشکلاتی که موسسات مالی و اعتباری برای مردم به وجود آورده‌اند خبر ندارید؟ آیا تهدیدات منطقه‌ای و بین المللی را درک نکرده‌اید؟

نماینده مردم فسا با بیان اینکه آیا کنگره سالانه ضد انقلاب را رصد نکرده‌اید که بر سر چه مسائلی از کشور تمرکز کرده‌اند، تأکید کرد: اگر این مشکلات را می‌دانید و همچنان بر طبل واگرایی ها می‌کوبید پس وای به حال من و شما و اگر هم نمی‌دانید که بعید می‌دانم باز هم جای تأسف دارد.

جمالی بیان داشت:‌چه شده که معیارها و ارزش‌های دوران انقلاب و سال‌های نزدیک پس از پیروزی جای خود را در برخی مواقع به منفعت طلبی، جاه طلبی و ریاست طلبی داده و میراث گران‌قدر امام راحل و شهیدان مظلوم و مهجور مانده‌اند.

وی ادامه داد:‌ بیایید خود را برای انقلاب بخواهیم نه انقلاب را برای خود، همان طور که شهید بهشتی در جایی گفته بود که ما باید تشنگان خدمت باشیم نه شیفتگان قدرت.

نماینده مردم فسا با بیان اینکه مگر همه ما خود را پیرو امام راحل نمی‌دانیم، تصریح کرد: آیا در این جا تاریخ نمی‌تواند نقش یک معلم خوب را برای ما ایفا کند، مگر امام راحل رمز پیروزی را وحدت کلمه نمی‌دانستند پس چه شد؟

جمالی با اشاره به اینکه در آ‌ستانه تشکیل دولت دوازدهم هستیم، اظهار داشت: از رئیس جمهور می‌خواهیم با توجه به شرایط ویژه کشور کابینه‌ای کاری متشکل از افراد پرانگیزه، شجاع، خلاق و متخصص و به دور از سهم خواهی از حزب و گروهی و فقط بر اساس شایسته سالاری ایجاد کند چراکه این چهار سال برای کشور و ملت ما بسیار سرنوشت ساز خواهد بود.

وی تأکید کرد: از همه گروه‌های سیاسی، منتقدین و ارباب جراید می‌خواهیم که با توجه به زمانه کشور همه دست به دست هم دهیم تا در محیطی آ‌رام که لازمه پیشرفت کشور است بتوانیم بر مشکلات فائق بیاییم که امروز وظیفه هم ما خوشبین کردن مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم فسا در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه خود از جمله خشکسالی‌های متعدد استان فارس و به ویژه شهرستان فسا و لزوم توجه به کشاورزی که به دلیل این واقعه آسیب جدی دیده‌اند، اشاره کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 18تیر1396، کدخبر: 6158286: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
اینا کجاند که یک مرتبه اینقدر اظهار نظر می کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین