پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: احداث هزار کیلومتر راه روستایی در طول یک سال یک رکورد است و در کنار آن نیاز است کیفیت و استقامت راه‌هایی که ساخته می‌شود نیز مورد توجه قرار گیرد.

شعار سال: حسین هاشمی تختی عصر پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت پروژه‌های راهسازی استان هرمزگان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برگزار شد، عنوان کرد: کار بزرگی در حوزه راه روستایی استان هرمزگان صورت گرفت و در این راستا هزار کیلومتر راه روستایی در استان احداث شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: احداث هزار کیلومتر راه روستایی در طول یک سال یک رکورد است و در کنار آن نیاز است کیفیت و استقامت راه‌هایی که ساخته می‌شود نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه هدف ما حمایت از مدیران است و تلاش می‌کنیم ایرادات رفع شود، افزود: تلاش می‌کنیم موفقیت دولت و مدیریت اجرایی افزایش یابد.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای اجرای بهتر کار در حوزه راهسازی باید کمک شود بخشی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شود و در این راستا ما نیز حمایت لازم را انجام خواهیم داد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 5 مرداد 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۵۰۴۰۰۱۸۸۰:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین