پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۴۲۴
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مسئولان با وعده های غیرمنطقی توقع ها را بالا نبرند.

شعار سال: آیت الله نعیم آبادی عصر شنبه در آئین تقدیر از قضات نمونه استان هرمزگان ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع) گفت: با وعده های غیرمنطقی توقع مردم را از زمین به آسمان برده ایم، در انتخاب با همین موضوع وعده های بدون عمل روبرو هستیم.

وی عنوان کرد: گرانی همیشه بوده است و منحصرا در ایران اینگونه نیست. مشکلات اقتصادی در آمریکا هم وجود دارد و مردم در اعتراض به وال استریت به خیابانها آمدند. در زمان پیامبر و امامان هم گرانی وجود داشت.

آیت الله نعیم آبادی اظهارداشت: یک عامل مهم گرانی مردم هستند، اگر دارید چرا مجددا به بازار می روید و خرید می کنید. با گسترش شایعه شاهد افزایش نگرانی ها میان مردم از آینده اقتصادی هستیم، شایعات باعث می شود تا مردم برای خرید حتی کالایی که مورد نیازشان نیست به بازارها هجوم بیاورند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: اخلاق نیک و برخورد مناسب و نیک به پایان رساندن پرونده ها باید پررنگ تر شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 16تیر 97، کدمطلب: 4340823، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین